İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ,ÇAĞRI MERKEZİ İÇİN SYS’Yİ TERCİH ETTİ

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin kuruluş ve gelişim hikâyesinden bahsedebilir misiniz?

‘Non scholae, sed vitae discimus’ (Okul için değil yaşam için öğrenmeliyiz) ilkesiyle yola çıkan İstanbul Bilgi Üniversitesi,  7 Haziran 1996 tarihinde Bilgi Eğitim ve Kültür Vakfı tarafından yapılan müracaat ve Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde kabul edilen 4142 sayılı kanunla, bir Vakıf Üniversitesi olarak Türk Üniversite Sistemi içerisinde, kamu tüzel kişiliğine sahip bir kurum olarak yerini aldı.

21 yılda Türkiye’de birçok ilki gerçekleştiren İstanbul Bilgi Üniversitesi, 2006’da eğitim ve araştırma kalitesini artırmak ve Türkiye’de dünya ile rekabet edebilecek bir üniversitenin olması hedefleriyle dünyanın en büyük uluslararası eğitim ağlarından olan Laureate Education ile uzun vadeli bir işbirliğine gitti ve bu ağın bir parçası oldu.

23.000 öğrencisi, yaklaşık 1.000 akademik personeli, 7 fakültesi, 3 enstitüsü, 4 yüksekokulu ve 3 meslek yüksek okulu ile lisans, lisansüstü, önlisans öğretimi verilen 150’yi aşkın programıyla öğretime devam etmektedir. 2017 itibariyle 30.000’den fazla mezun vermiştir.

Çağrı Merkezi altyapınızı kurmak için SYS’yi tercih etme nedenleriniz nedir?

SYS nin konuyla ilgili tecrübesi, yöneticilerinin ve çalışanların en başından itibaren sergiledikleri profesyonel yaklaşım, hızlı çözüm üretmeleri ve tüm bunları uygun fiyat-performans dengesiyle sunabilmeleri SYS tercihimizde etkili oldu.

Üniversitemizdeki öğrenci sayısının artması, gelen talep ve önerilerin artmasına neden olmuştur. Bu noktada özellikle Çağrı Merkezi’nin altyapısı epey önemli hale gelmiştir. Daha hızlı ve ölçülebilir hizmet sağlama ihtiyacı oluşmuştur.

Hizmet Memnuniyeti;

Alınan hizmet ve ürün, İstanbul Bilgi Üniversitesi olarak ihtiyacı karşılamakta ve iyi hizmet verilebilmesini sağlamaktadır.

Daha önce farklı bir firmadan Genesys Çağrı Merkezi altyapı hizmeti alınmaktaydı.

Ürünlerin teknik performansı, dayanıklılığı, güvenirliliği ile memnuniyet durumu nedir?

Ürünler yurtdışında yaygın olarak çok daha büyük organizasyonlarda sorunsuz ve performansı yüksek olarak kullanılan, kendisini kanıtlamış ürünlerdir.

Bizde de hiçbir sıkıntı yaşanmadan ürünler çalışmaktadır.

 Genel olarak SYS hizmetimizle ilgili sorulara, sorunlara karşı ne kadar hassas?

Her zaman hızlı dönüş sağlanıyor, çözüm odaklı, 7/24 ulaşılabilen bir yapı mevcut.

Öğrencilerinizi memnun tutmak için geri bildirimleri nasıl sağlıyorsunuz?

Düzenli olarak memnuniyet anketleri gerçekleştirilmekte ve sonuçları incelenerek aksiyon planı oluşturulmaktadır. Ek olarak CRM sistemimiz ile öğrencilerin talep/öneri/şikâyetleri takip edilmektedir.

About the author