Proaktif Müşteri İlişkileri

Günümüzün rekabetçi piyasa ortamında müşterileri kazanmak, hizmet sunmak ve elde tutmak her gün daha zor hale gelmektedir. Bununla birlikte, birçok şirket müşteri iletişim noktalarını silolardan yönetmeye devam etmekte ve teknolojiyi müşteriyle ilgilenme aşamasında verimli şekilde kullanmamaktadır. Basitçe dile getirmek gerekirse, her bir müşteri iletişim noktası önemlidir ve markalar bu iletişim noktalarının tümünde verimli ve etkin iletişim kurmayı hedeflemelidir. Müşterilerin ilgisini çeken ve yüksek memnuniyet sağlayan tutarlı, kanallar arası deneyimler sağlamak mümkündür. İlişkileri güçlendirmek, sadakati artırmak ve gelen gereksiz sorgulamaları azaltmak ancak müşterilerle tercih ettikleri kanal üzerinden proaktif şekilde iletişim kurulmasıyla mümkün olabilir.
Proaktif iletişimin kullanılması şirket gelirlerinin artırmasına, müşteri memnuniyetinin ve sadakatinin üst seviyelere taşınmasına ve giderlerin azaltmasında benzersiz bir fırsat ortaya çıkarır.
  • Olumlu ilk müşteri deneyimi oluşturma,
  • Müşteriye seyahat değişikliklerini bildirme,
  • Müşterilere ödeme yapmalarını veya talimat formunu yeniden doldurmalarını hatırlatma,
  • Memnuniyet anketleri düzenleme.
Öngörülü, önizlemeli veya aşamalı arama,          e-posta ve SMS mesajları gibi çok kanallı iletişim yöntemlerinin kullanılmasıyla proaktif müşteri iletişimi kampanyaları veya bireysel etkileşimler ortaya çıkarmanıza olanak sağlar. Proaktif müşteri ilişkileri, müşteri gereksinimlerini öngörerek veya müşteri şirketinizle iletişime geçmeden önce, anlamlı iletişim sunarak istenmeyen durumları engellemenizi mümkün kılar.
SYS (Sesli Yanıt Sistemleri) olarak, yüksek hedeflere sahip kampanyalar veya bireysel etkileşimleri hayata geçirmek için CRM müşteri verileri, kapsamlı iş zekası ve müşterilerin tercih ettiği iletişim yöntemlerini bir arada kullanarak ve proaktif iletişim stratejisi uygulayarak, çağrı yoğunluklarını verimli şekilde kontrol ediyor, müşterilerimizin gereksinimlerini en iyi şekilde karşılıyoruz.
SYS olarak 30+ sene ve 5000’in üzerinde kurulu sistem ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için üstün hizmet anlayışımızla çalışmaya devam ediyoruz.