ÇÖZÜMLERİMİZ

  • TÜMLEŞİK İLETİŞİM
    TÜMLEŞİK İLETİŞİM
    21. Yüzyıla damgasını vuran digital dönüşümden markalar da etkilendi. Artık müşteriler sadece arama yaparak değil bir çok farklı kanal ile markalarla iletişime geçmek istiyor. Pek çok müşteri telefon ile görüşmek yerine Twitter, Facebook ve e-mail gibi farklı kannalları kullanmayı tercih...
    DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN TIKLAYIN
  • ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ
    ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ
    Çağrı merkezinizin temel ihtiyaçları veya size özel geliştirilmiş yüksek teknoloji ürünler, SYS’nin uzman ekibi  5000’in in üzerinde tamamlanmış proje tecrübesi ile çağrı merkezinizin ihtiyaçlarını belirlemek ve en etkili çözümü sunmak için...
    DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN TIKLAYIN
  • ARKA OFİS ÇÖZÜMLERİ
    ARKA OFİS ÇÖZÜMLERİ
    Çağrı merkezlerinde yapılan binlerce görüşme sonucu oluşan iş yükünün yönetilmesi müşteri memnuniyetini sağlamak adına ayrı bir önem taşıyor. Hızlı iletişimin yanında hızlı çözüm üretmek firmaların en büyük performans kriterlerinden biri haline geldi. Arka ofisinizde...
    DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN TIKLAYIN

HABERLER

  • SYS 4. MÜŞTERİ HİZMETLERİ ZİRVESİNE KATILDI devamı
  • SYS, YENİ GELİŞTİRDİĞİ BULUT HİZMETİ VİASES CLOUD CONTACT CENTER'I TANITTI devamı
  • SYS GENEL MÜDÜRÜ TÜMER GÜRKOK İLE SCRİPTER HAKKINDA HER ŞEY devamı
  • SYS GENEL MÜDÜRÜ TÜMER GÜRKOK İLE SORU CEVAP devamı
  • ÇAĞRI MERKEZİ İLE FACEBOOK YÖNETİLİR Mİ? devamı

İLETİŞİM

Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü Teknopark B2 Blok No:102 34220 Esenler-İstanbul
+90 212 337 50 00
infosys@sys.com.tr
İSİM SOYİSİM
E-POSTA
MESAJINIZ
MESAJI GÖNDER