BAŞARI HİKAYELERİ

 

netkadver

Çağrı merkezi buluta taşınırsa…

SYS ile önemli bir ‘ilk’i gerçekleştiren Net-Ka, Diyarbakır’daki çağrı merkezini buluta taşıdı. Net-Ka Telekomünikasyon Çağrı Merkezi, hem çağrı merkezi hem tele satış ve perakende satış işlemlerini yürüten bir şirket olduğunu vurgulayan Amiral Ayyıldız, kurumsal yapı hakkında bilgiler paylaştı.

BORSA İSTANBUL’UN ÇAĞRI MERKEZİNDE TERCİHİ SYS OLDU

Borsacılık faaliyetleri yapmakta olan Borsa İstanbul, yeni nesil sesli yanıt sistemi ve çağrı merkezi sistemi projesi SYS’nin Viases Contact Center ürünü ile tamamlandı. Borsa İstanbul Çağrı Merkezi projesi hakkında konuştuğumuz SYS Satış ve Pazarlama Müdürü Güray Ören, “Borsa İstanbul, müşteri memnuniyetini  artırma, yeni ve  daha istikrarlı  bir pazar yapısı oluşturma, müşterilerine daha iyi hizmet vermek...

En İnovatif Olduğumuz Biliyorduk Şimdi De Ödülünü Aldık

Her yıl gerçekleşen ve Genesys’in “Sektörün En’lerini” belirlediği Genesys Powering Partners Day, bu yıl The Edition Hotel’de gerçekleşti. Yurt içi ve yurt dışından bir çok katılımcının bulunduğu organizasyonda, 2015 Yılı “İş Ortağı Ödülleri” sahibini buldu.
ASSITS ÖDÜL

SYS & AssisTT’in Verint Inbox Projesine Büyük Ödül

Verint Inbox ile Dünyanın telekom devlerinden China Mobile, Orange, ZTE gibi şirketlerin yarıştığı Global Telecoms Business Innovation Awards’da SYS & AssisTT’e ödül geldi. Business Service Innovation (İş hizmetinde yenilikçilik) kategorisinde finale kalan Inbox Projesi, Londra’daki Sheraton Park Lane’de düzenlenen ve dünyanın dört köşesinden gelen 300 yöneticinin katıldığı galada büyük ödüle layık görüldü.

KATILIM EMEKLİLİK VE HAYAT ,ÇAĞRI MERKEZİ’NDE SYS VİASES CONTACT CENTER ÜRÜNÜNÜ TERCİH ETTİ

Çağrı Merkezi altyapınızı kurmak için SYS’yi tercih etme nedeniniz nedir? SYS; sektöre adını vermiş, 22 yıldır ses teknolojilerinde uzmanlaşmış ve çağrı merkezi sistemleri konusunda başarılı çözümler üreten bir firma. 7/24 sunduğu proaktif hizmet kalitesi ve %100 Müşteri memnuniyeti anlayışından dolayı, SYS ile birlikte çalışıyor olmaktan çok memnunuz. Çağrı Merkezi’nde müşterilerinize sunduğunuz hizmetler neler olacak? Katılım...