Blog

Call Center Life Kasım - Aralık 2018 Röportajı

Call Center Life Kasım – Aralık 2018 Röportajı

Yerli Üretici Olmanın Getirdiği Maliyet Avantajıyla Performans Artışı Sunuyoruz. Sektörümüz için yerli ve milli üretim olan çağrı merkezi teknolojilerinin daha ön planda olduğu yine bununla birlikte kendi katma değerli hizmetleri ile bu çözümleri birlikte sunabilen...

Yerli Yazılım Sadece Ülkenin Ekonomisi için Değil Güvenliği İçin de Gerekli

Türkiye’de de kendi teknolojisini üreten yerli yazılım firmalarının olduğu ve bu firmaların da tüm ihtiyaçlara yönelik yazılım geliştirebilecekleri gerçeği göz ardı edilmemelidir. Yazılımın ülke ekonomisine katkısının yanı sıra ülke güvenliğine olan katkılarının da altını çizmemiz...

Robotik Süreç Otomasyonu-RPA

Robotik Süreç Otomasyonu (Robotic Process Automation – RPA), Bot’lar ve Yapay Zeka Uygulamaları, Outsourcing Süreçleri Günümüzde teknolojik anlamda en çok gündemde olan konu dijitalleşme ve dönüşüm süreçleridir. Ekonomik büyüklük ve müşteri potansiyelleri açısından bu dönüşüm...
Free Call Center

Eskiyen İletişim Merkezinizden Uzaklaşmanın 5 Yolu

Yazar: Guillaume Calot tarih March 1, 2017 konu İletişim Merkezi, Müşteri Deneyimi   Hiçbir şey sonsuza dek sürmez. Hep bildiğimiz bir söz ve teoride basit bir kavram. Fakat uygulamada hem zor hem de acı bir...

SYS Genel Müdürü Tümer Gürkok İle Scripter Hakkında Her Şey

Çağrı merkezleri icin scripter ne anlam ifade etmektedir? Çağrı Merkezleri günümüz dünyasında hizmet sektöründe istihdam ve iş hacmi açısından başta yer alan ve birçok iş kolunu bir arada barındıran, birer iletişim merkezi haline gelmiş teknolojik...
Genesys Innovation

En İnovatif Olduğumuzu Biliyorduk Şimdi De Ödülünü Aldık

Her yıl gerçekleşen ve Genesys’in “Sektörün En’lerini” belirlediği Genesys Powering Partners Day, bu yıl The Edition Hotel’de gerçekleşti. Yurt içi ve yurt dışından bir çok katılımcının bulunduğu organizasyonda, 2015 Yılı “İş Ortağı Ödülleri” sahibini buldu.SYS,...
Çağrı Merkezi Sorun

Yöneticilerin Başını Ağrıtan Çağrı Merkezi Sorunları

Yöneticinin Çağrı Merkezi Sorunları ve en sık başını ağrıtan konu agent planlamasıdır. Bir taraftan müşteri memnuniyeti için en önemli unsur arayanın en az sürede ulaşması iken, diğer tarafta yasal olarak erişim sürelerine uyma zorunlulukları olan...
Çağrı Merkezi Zaman Yönetimi

Çağrı Merkezinde Gerçek Zaman Yönetimi

  Çağrı Merkezi Zaman Yönetimi işletmenizde çalışan Takım Liderleri / Supervisorlar’ın en önemli ve öncelikli görevi nedir diye sorsanız genellikle verilen yanıt “Temsilcilerimizin motivasyonunu sağlamak”, “Agent’larımızdan gelen soruları yanıtlamak, isteklerine yanıt vermek”, “gerektiğinde çağrı almak”...
Bulut Bilişim

Bulut Bilişim

Bulut bilişim istek üzerine rahat ulaşılabilir, kullanılmaya hazır, yapılandırılabilen bilgisayar kaynaklarının paylaşıldığı havuza ağ bağlantısı sağlama modelidir.