Başarınız için gereken

Gelişmiş Çağrı Merkezi Uygulamaları

Sizleri başarıya ulaştırmak için gereken dünyanın önde gelen markaları ve geliştirdiğimiz ürünlerimiz ile sizlere destek veriyoruz. Genesys , Verint, Viases, Wavecom gibi global marka ürünler ile sorunsuz , sürekli hizmet veriyoruz.

ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ

Çağrı merkezinizin temel ihtiyaçları veya size özel geliştirilmiş yüksek teknoloji ürünler, SYS’nin uzman ekibi  5000’in in üzerinde tamamlanmış proje…
Devamı

Bulut Çağrı Merkezi

Viases Bulut çözümleri ile çağrı merkezinizin tüm ihtiyaçlarını tek bir yerden karşılayın. Bulut teknolojisi sayesinde her yerden güvenli  şekilde erişim sağlarken…

Devamı

Ses Kayıt Çözümleri

Ses kayıt teknolojisi ve dinamik mimarisi  ile kayıpsız,  port sınırı olmadan çağrı kaydetme özelliği sunar…

Devamı

Oyunlaştırma Çözümleri

Oyunlaştırma, son yıllarda dünya çapında bir çok uluslararası kuruluş tarafından tercih edilen, faydaları defalarca kanıtlanmış bir dijital verimlilik çözümüdür…

Devamı

İş Gücü Optimizasyonu

Verint Workforce Optimization ile firmanızın verimliliğinizi uçtan uca arttıracak teknolojilerle tanışın…

Devamı

Customer Engagement Management

Müşterilerinizin firmanıza olan bağlılığını arttırmanıza yardımcı oluyoruz. Tüm iletişim kanallarından müşterileriniz sizinle kesintisiz iletişime geçmesine olanak sağlıyoruz.

Devamı

Ürünlerimize Genel Bakış

Çağrı Merkezinizin İhtiyaç Duyduğu Herşey

Viases Cloud Contact Center

Günümüzde, müşteriler ile iletişimde ve müşteri hizmetlerinde hiç olmadığı kadar çok kanal kullanılmaya başlandı. Bu kadar kanal ve süreci yönetebilmek için her zamankinden daha fazla teknolojiye ihtiyaç var.

Viases Bulut Çağrı Merkezi, müşterilerinizle iletişimde kullandığınız tüm kanallar için hızlı ve efektif çözümler sunuyor. Üstelik hiçbir teknoloji yatırımı yapmanıza da gerek yok!

Omnichannel Dünyasına Adım Atın

GENESYS

Genesys Omnichannel Engagement Center çözümü, tüm müşteri yolculuklarınızda omnichannel deneyim sunmanızı sağlayan tek bir çözümdür. Tek platformda, eksiksiz bir 360 derece görüş sunması sayesinde müşteri yolculuklarını tasarlayabilir, yolculukların gerçekleştirilmesini sağlayabilir ve başarılarını ölçebilirsiniz.

Omni Channel

DESKTOP PROCESS ANALYTICS

Çalışanlarınızın hangi sistemlerinde ve uygulamaları ne kadar sıklıkla kullandığını görebilir ve analiz edebilirsiniz. Kullandıkları uygulamaların ne kadar verimli olduğu ve süreçlerinize uyumluluğunu ölçebilirsiniz. 

Social Engagement

İşletmeler artık pazarlama ve tanıtım faaliyetleri için sosyal medyayı kullanmaya başladılar. Verint sizin için tüm sosyal medya kanallarını Twitter, Facebook, Instagram, Google+, LinkedIn, online forumlar ve mesajlaşma uygulamaları dahil analiz eder ve sizin için kritik bilgileri raporlar.

Work Force Management

Verint WFO ile firmanızın verimliliğinizi uçtan uca arttıracak tenolojilerle tanışın. Firmanıza özel çözümler ile müşteri memnuniyetinin yanında çalışan performansını da arttırın. İş Gücü Optimizasyonu ile Karmaşık sistemleri optimize edin , kaynaklarınızı en verimli şekilde kullanın. Detaylı raporlarla nokta atışı tespitler yaparak süreçlerinizi mükemmeleştirin.

Benzersiz Yetenekleri ve Faydaları ile görüşme analizi yapabilirsiniz.

Verint Speech Analytics

Firmanızda müşteri deneyimini iyileştirmek için öncelikle mevcut deneyimi kayıt altına alıyor olmanız gerek. Çağrı Merkezinizin Kayıt altına alınan deneyimin analiz edilmesi ise değerlendirmenin en kritik basamağını oluşturuyor. Verint Speech Analiytics ürünü ile tüm kayıtlı görüşmeleri  özelleştirilebilir filtreleri ve yüksek analiz teknolojileri sayesinde saniyerler içerisinde analiz edin. Müşterilerden gelen insightları raporlayın,  Verint farklı ile müşterilerinizin sesine kulak verin.

Müşteri Sadakati için Çalışan Sadakati

Gamification

Çağrı Merkezi Çalışanlarınızın yeteneklerini, bilgi, beceri ve işletmeye bağımlılığını geliştirin. Verint Oyunlaştırma ile işletmenizde ki tüm çalışanlarınız performans yönetim sistemi içerisinde yer alacak ve rekabet içerisinde yarışacaklar. İşletmenizin performansını tam anlamıyla ölçecek ve yönetebileceksiniz. İş dünyanızın metriklerini sizin için eğlenceli hale getirerek hedeflerinize ulaşmanızı sağlıyoruz. 

Çağrı Merkezi Oyunlaştırma
Process Runner

MORPHIS

 

ProcessRunner Müşteri Hizmetlerini düşük maliyetler ile yönetmenize yardımcı olur. Müşterilerinize hızlı ve kaliteli hizmet vermenize ve onların memnuniyetini arttırmanızı sağlar. Bununla birlikte tüm iletişim kanalları ile adapte olamanın yanında işletmenizin kullandığı CRM, ERP ve tüm santraller ile kolayca entegre olarak iş süreçlerinizi takip etmenize yardımcı olur. 

Müşterilerimizden

  • Viases ürününün kurulum ve kullanım aşamalarında çok az sorun yaşadık. İhtiyaç duyduğumuzda SYS firmasının güçlü desteğiyle ve çözüm odaklı yaklaşımıyla karşılaştık. Çağrı trafiğimizi etkili bir şekilde yönetme, iş verimliliğimizi arttırma ve hizmet kalitemizi ölçümleme noktasında SYS çözümünün çok belirgin katkıları oldu.

    Bayram Kont
    ‎Vision Consulting Manager
  • Katılım Emeklilik kurulduğu günden bu yana müşterileriyle iletişimine öncelik ve özen gösteren bir şirket. Çağrı merkezi, müşterilerimizle ilk temas noktamız olduğu için büyük önem taşıyor. Müşterilerimize doğru zamanda doğru bilgiyi vermek, çağrı merkezi üzerinden tüm istek ve taleplerini karşılamak bizim için değerli. Çağrı merkezi için araştırma yaparken öncelikle, çağrı merkezi teknolojileri alanında kriterlerimize uygun olabilecek markalarla görüştük ve sundukları yazılımları detaylıca inceledik. SYS’yi hali hazırda Albaraka Türk ile olan işbirliği sebebiyle tanıyorduk ve görüştüğümüz markalar arasında yer alıyordu. İncelemelerimiz sonucunda SYS’nin talep ettiğimiz fonksiyonların birçoğunu bize sunabildiğini gördük, fiyat performans avantajını da değerlendirerek SYS ile işe başlamaya karar verdik.

    Mustafa Aydın
    Head of PMO and Operations / Katılım Emeklilik
  • SYS ile çalışmadan önce her şey manuel olarak yapılıyordu. Şu anda manuel olarak yapılan bir işlemi otomatik olarak yapabiliyoruz. Bu da bize neredeyse %30 – 35 oranında bir iş gücü kazanımı sağladı. Böylece doğru müşteriye, doğru kaynakla ulaştık ve hata olasılıklarımızı azalttık. Kısacası verimliliğimizi ve esnekliğimizi artırdık diyebiliriz. Data doğrulamalarından tutun her konuda kolaylık sağladık ve daha kolay yönetilebilir, hatasız bir hale geldik.

    Bülent Soysal
    Yönetmen / Albaraka Türk Katılım Bankası
  • Fenerbahçe Spor Kulübü bünyesinde kurduğumuz, Hedef 1 Milyon Üye Projesi İletişim Merkezi’nin teknik yapılanmasında SYS Viases programını tercih etmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimizi, sistemi kullandıkça daha iyi anladık. İşletme verimliliği, takip, raporlama, ses kaydı ve kesintisiz teknik destek bu konuda olmazsa olmazlar ise, SYS tüm birimleri ile kesin çözüm olarak hep yanımızda oldu. Ekip çalışmasının ne demek olduğunu iyi bilenlerle, çözüm ortağı olmak yerine sizden biri olmayı tercih edenlerle çalışmak, hem çok verimli hem de çok keyifli.

    Tevfik Cemal GENÇER
    Fenerbahçe / İletişim Merkezi Müdürü
  • Sistemin ilk kurulumundan ve sonraki aşamalarımızda her türlü destek ve teknik yardımı sağlayan çözüm ortağımız SYS firmasıyla yola devam ederek büyüyen hedeflerimize ilk adımlarımızı attık . Çağrı merkezinde ihtiyacımız olan isteklerimiz doğrultusunda oluşturulan raporlama sistemleri , ses kayıtlarına ve uzaktan erişimle agentların anlık performansların web aracılığıyla kontrol mekanizması ile takip kolaylığı sunmakta.

    İlerleyen teknoloji ve vizyonuyla her zaman bize öncülük ederek, fikirleriyle gelişimize katkı sağlamaktadır.

    Ayşe Apçin
    İstanbul Cerrahi Hastanesi / Çağrı Merkezi Müdürü
  • AssisTT çağrı merkezi 5500’in üzerinde asistanı ve büyük operasyonlarıyla çok sistematik yönetilmesi gereken bir yapı. Böyle bir yapı içerisinde teknolojik olarak istikrarlı ve sofistike çözümlere ihtiyaç duyuyoruz. SYS Verint 360 Workforce Optimization çözümü vardiya planlamadan ses kayıda, scorecard’dan e-learning’e, customer feedback’ten stratejik planlamaya çağrı merkezimizin tüm ihtiyaçlarını kuşatan entegre bir sistem sunuyor. İşletme verimliliği, çalışan ve müşteri memnuniyeti hedefleri açısından bu sistemin firmamıza önemli bir katkısı olduğuna düşünüyorum. Ayrıca SYS firması ile güçlenen işbirliğimiz çözümün etkin kullanımı açısından gerekli donanımı sağlamamıza destek olmaktadır.

    Assist
  • Kısa zaman önce Arvato olarak outbound operasyonlarımızın performansını SYS’nin tecrübesine emanet ettik. Genesys ve Viases çözümleri ile operasyonlarımızın verimliliğini yukarı taşırken, IVR Monitör, Agent Monitör ve Satış Dashboard çözümleri bize uçtan uca Monitoring deneyimini yaşattı. Her destek istediğinizde, SYS gibi hızlı çözüm bulan bir iş ortağı ile çalışmak bizim için büyük bir şanstır.

    Uygur Akkaş
    Arvato/Operasyon Direktörü
  • Uzun yıllardır SYS ile iş ortaklığı yapıyoruz. Tüm altyapımız ses kayıt , ekran kaydı ve kalite değerlendirmeleri Verint sistemi ile yapılıyor. Müşterilerimize kaliteli , hızlı ve kesintisiz hizmet vermek CMC nin ana kurallarından biridir, SYS ile hedeflerimize ulaşmada ve kaliteli hizmet verme konusunda kafamız rahat. Müşteri isterlerinin karşılanması konusunda bir iş ortağı , teknik sorunların çözümlenmesi konusunda da güçlü bir support olarak görüyoruz.

    Tekin Coşkun
    CMC/ Voice And Telephony Systems Director
  • Call center ve müşteri ilişkileri bölümlerimizde bu ürünü bir süredir kullanıyoruz. Firmanın proje sırasında çözüm odaklı yaklaşımı ve anlayışı bizi fazlasıyla memnun etti. Destek kapsamında da istediğimiz zaman kendilerine ulaşıp destek alabildik, alıyoruz. Sorunsuz olarak bir geçiş yapabilmemiz hem firmanın yaklaşımı hem de proje ekibimizin itinalı çalışmasının bir neticesidir. Farklı ihtiyaçlarımızda da beraber çalışmayı umuyor, teşekkür ediyoruz.

    Faruk Yılmaz Şahin
    Operational Softwares Executive at Marport (Arkas)

RAKAMLARLA BİZ

SES KAYIT
24500
Port
DIALER
980
PORT
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
0
SEAT
ÇAĞRI MERKEZİ
3600
SEAT

 

İŞ ORTAKLARIMIZ

İLETİŞİM
+90 212 337 50 00 - infosys@sys.com.tr