Morphis

Customer Engagement and Cross Channel Integration
Morphis

Cross-channel interaction center

Çapraz-kanal iletişim merkezi inbound ve outbound çağrılarınızın süreçlerini tek bir merkezden yönetmenizi sağlayarak müşterilerinize her zaman aynı kalitede bir deneyim yaşatmanızı sağlar. Standart gönderileri kaydederek ProcessRunner süreçlerinizi otomatize eder. Buna ek olarak müşterinin yolculuğu boyunca herhangi bir servis noktasında proaktif bir şekilde istediğiniz kanal üzerinden müşterinizle iletişime geçmenize olanak sağlar.

 

 

 

Intelligent 360° customer view

ProcessRunner kokpitinde müşterinizle ilgili görmeniz gereken herşeyi olabilecek en efektif şekilde görürsünüz. Müşterinizin tamamlanmış veya devam etmekte olan bütün süreçlerinizi kavramanızı ve bunlar hakkında öngörü sahibi olmanızı sağlar. Bunlara ek olarak gerekli alarm ve uyarı mekanizmalarıyla olası servis fırsatlarını fark etmenizi sağlar. Smart Logging modülü bütün etkileşimin en doğru şekilde otomatik olarak loglanmasına olanak verir. Gelişmiş adaptörler vasıtasıyla etkileşimde olunan bütün diğer sistemlerle mükemmel bir uyum içerisinde çalışır. Müşteriye özel bilgiler açık ve net bir şekilde gösterilir ve müşterinizin taleplerini en iyi şekilde anlamanız hedeflenir. Gereksiz hiç bir bilgi yer almaz, mottomuz: “Az daha çoktur”.

Customer related BPM

İş süreçlerinizi baştan sona en iyi şekilde yönetebilmeniz için Process runner BPM modülü bütün süreçlerinizi modeller ve en doğru şekilde kimin ne zaman ne yaptığını kaydeder. Lean Six Sigma bakış açısı önemli ürün dizaynında önemli bir rol aldığı için süreçlerinizle ilgili geri-bildirimi en iyi  şekilde sunar. Böylece kritik süreçler ve kilit noktalarla ilgili düzenlemelerinizi devamlı ve en doğru şekilde yeniden dizayn etmenize olanak verir. Basitleştirilmiş ve optimize edilmiş iş süreçleri müşterileriniz için en iyi servisi en az eforla ve en az kayıpla sunmanızı sağlarken oluşan back-log miniumum düzeye indirilir.

Morphis

Knowledge management

Morphis Knowledge Box , müşterilere ve çalışanlara tam olarak ihtiyaç duydukları bilgileri sağlar. Akıllı dil teknolojisi sayesinde, deneyimli çalışanlar hızlı bir şekilde kendi yollarını bulur ve deneyimli personelinin ihtiyaç duyduğu desteği almasını sağlar. Buna ek olarak, aynı teknoloji, gelen müşteri irtibatlarının doğru ekiple ulaşmasını sağlar. Örneğin, e-postaların içeriği veya taranan harfler belirlenir ve kişi otomatik olarak yönlendirilir. Cevaplar da önerilebilir.
Morphis

Management dashboard

ProcessRunner, yöneticilerin her zaman toplam müşteri irtibat hacmine genel bir bakış açısı kazandırır. Neyi ve ne zaman yaptığı her zaman açıktır. Bu bilgilere dayanarak, iş yükü, verimlilik ve müşteri süreçleri ile kuruluşunuzun etkinliği hakkında fikir veren ayrıntılı raporlar derlenmektedir. Böylece müşteri görüşünüzü, diyalog ekranlarınızı ve süreçlerinizi geliştirmeye devam edebilirsiniz.

 

Morphis

LEAN dialogue screens

Bir bildirim mi işliyor veya bir değişikliği mi uyguluyor musunuz? Bu işlemlerin ardından, çalışanınızın veya müşterinizin gerekli iş akışları ile mükemmel şekilde yönlendirilmesi önemlidir. ProcessRunner’da, ekranlar, tam olarak ilgili bilgilerin harmanlandığı ve müşteri sorgularının tamamen ilk kez işlenebileceği biçimde düzenlenmiştir. İş kuralları, doğrulamaları ve bilgi teknolojileri bunun temelini oluşturmaktadır. Sonuç azami ‘mutlu akış’ olur.