Ses Kayıt Çözümleri

Ses Kayıt ve Kalite Yönetimi

VIASES RECORDER

Viases Ses Kayıt Çözümleri %100 Türk mühendisliği ile geliştirilmiş ses, ekran kayıt ve kalite yönetim sistemidir.

Çağrı merkezleri kadar, güvenlik amaçlı kullanıma da uygun olarak tasarlanmış Viases Ses Kayıt Çözümleri, esnek mimarisi sayesinde 4 kanaldan binlerce kanala kadar ölçeklenebilir.

– Ses ve ekran kayıt
– SIP, H323 desteği,
– Gerçek zamanlı çağrı dinleme
– Gerçek zamanlı ekran aktiviteleri izleme
– Esnek arama motoru
– İstenildiği an kayıt başlatma(record on demand)
– Stereo kayıt
– Çağrılardaki sessiz kısımları kırparak dinleme

Çağrı Analizi

Ses Kayıt Çözümleri kullanıcılarına benzersiz bir özellik olarak çağrı analizini sunmaktadır. Çağrı analizi yetkisine sahip kullanıcılar, en uzun sessizlik zamanı, en uzun eşzamanlı konuşma süresi, arananın konuşma süresi, arayanın konuşma süresi gibi seçenekler dahil olmak üzere 15 farklı parametreyi analiz edebilir ve farklı kullanıcılar arasında, farklı gruplar arasında ya da gruplar ile kullanıcılar arasında karşılaştırmalar yapabilir. Çağrı analizi, verilen hizmetin iyileştirilmesi veya yapılan satışın arttırılması hakkında fikir almak için çok kullanışlı bir araçtır.

Kalite Yönetimi

Ses Kayıt Çözümleri özelleştirilebilir ve kullanıcı tanımlı değerlendirme formları ile çağrı merkezi müşterilerine kalite yönetimi işlevselliği sunmaktadır. Kalite yönetimi ile ekran ve ses kayıtları üzerinden kullanıcılar değerlendirilebilir ve bu değerlendirmelerin raporları alınabilir. Otomatik ve rasgele kayıt getirme, kalibrasyon, temel performans yönetimi ve raporlaması gibi gelişmiş çağrı merkezi yönetim gereksinimleri de bu paketin içerisinde yer almaktadır.

 

 

Ses Kayıt Çözümleri
Ses Kayıt Çözümleri