Verint

Powering Actionable Intelligence

Workforce Optimization

Verint WFO ile firmanızın verimliliğinizi uçtan uca arttıracak tenolojilerle tanışın. Firmanıza özel çözümler ile müşteri memnuniyetinin yanında çalışan performansını da arttırın. İş Gücü Optimizasyonu ile Karmaşık sistemleri optimize edin , kaynaklarınızı en verimli şekilde kullanın. Detaylı raporlarla nokta atışı tespitler yaparak süreçlerinizi mükemmeleştirin. Verint İş Gücü Optimizasyonu çözümlerini daha yakından tanımak ve size özel çözümlere SYS’nin uzman ekibi ile sahip olabilirsiniz

Speech Analytics

Firmanızda müşteri deneyimini iyileştirmek için öncelikle mevcut deneyimi kayıt altına alıyor olmanız gerek. Kayıt altına alınan deneyimin analiz edilmesi ise değerlendirmenin en kritik basamağını oluşturuyor. Verint Speech Analiytics ürünü ile tüm kayıtlı görüşmeleri özelleştirilebilir filtreleri ve yüksek analiz teknolojileri sayesinde saniyerler içerisinde analiz edin. Müşterilerden gelen insightları raporlayın, Verint farklı ile müşterilerinizin sesine kulak verin.

Gamification

Oyunlaştırma davranış ve operasyonel dönüşümü gerçekleştirmek için bağlılık, motivasyon ve iş birliğini arttıran bir metodoloji ve yaklaşımdır. Oyunlaştırmayı hedeflerle ilişkilendirin ve performansı arttırın.
Scorecards, Koçluk, eLearning ve Oyunlaştırma* ürünlerinden oluşan tümleşik set ile organizasyonunuzun kapasitesini ortaya çıkarın ve performans yönetimini en etkin şekilde yapın.

Desktop and Process Analytics

Çalışanların zaman kullanımını anlayın.
Her çalışan için uygulama kullanımını takip edin.
Çıkış yapıldığında veya boş zaman gibi blok zamanları görüntüleyin.
Zamanın nasıl kullanıldığının ve çalışan kullanımının verimliliğine karar verin.
Satış üretkenliğine etki edecek çalışan davranışları hakkında iç görü elde edinin.

Desktop and Process Analytics

Süreçlerinizi Takip Edin

Uygulama kullanım oranlarını ölçün

  • Hangi çalışan, hangi uygulamada ne kadar zaman harcıyor?
  • Seçili ekranlarda çalışan ne kadar zaman harcıyor?

Aktiviteleri takip edin

  • Her çalışan belirli bir aktiviteyi kaç kez tekrarlıyor?
  • Her aktivite ne kadar zaman alıyor? (Organizasyon / Çalışan)

Süreçleri takip edin

  • Seçilmiş süreç başlangıçtan bitişe ne kadar sürüyor?
  • Süreci gerçekleştirmek için ne kadar zaman harcanıyor?
  • Farklı meslektaşlar,farklı süreçlerin adımlarını nasıl gerçekleştiriyor?
  • Gerçekleşen süreçler regülasyon ile uyumlu mu?

Alarm ve otomasyonlar ayarlayın

  • Yönetici alarmları
  • Çalışanlar için ekran içeriği/aksiyona bağlı pop-up rehberler.
  • Bir uygulamadan diğerine bilgi sağlayın.

Oyunlaştırma

Oyunlaştırma Nedir?
Nasıl Çalışır?

Oyun oynamak ile ilişkili kavramların ve eylemlerin oyun bağlamı dışındaki aktiviteler dahilinde kullanılarak bu aktivitelerin daha efektif ve faydalı geçmesini amaçlayan bir felsefe ve yöntemler bütünüdür. Oyunlaştırma her şeyden önce “oyun” değildir. ancak oyunlarda kullanılan ödüllendirme sistemleri ve rekabet unsurlarını, dijital oyun tasarım tekniklerini de kullanarak iş dünyası başta olmak üzere oyun dışı unsurlara dahil edip, onları etkileşimli ve cazip hale getirmektir. Oyunlaştırma davranış ve operasyonel dönüşümü gerçekleştirmek için bağlılık, motivasyon ve iş birliğini arttıran bir metodoloji ve yaklaşımdır.

İnsan psikolojisini uyarır ve bizi gerçekten motive eden unsurları ortaya çıkartır.
Tam bir yazılım uygulamasıdır ve herhangi bir kodlamaya gerek kalmaz. Grafiksel Hikayeleştirme ve Temalara sahiptir Spor, Araba Yarışı, Sanal ŞehirYapımı, Verint İdol gibi oyunlarla sıkılmazsınız. Performans ölçmek için Kişiselleştirilmiş, ve rekabetçi olmayan liderlik tabloları, çekilişler,destekleyiciler, simülasyon, quiz ve ankletler içerir.

Verint Gamification

İşletmenizin Verimliliğini ve Performansını arttırmak için

Hemen bizimle iletişime geçin.
Benzersiz Yetenekleri ve Faydaları ile görüşme analizi yapabilirsiniz.

Verint Speech Analytics

Firmanızda müşteri deneyimini iyileştirmek için öncelikle mevcut deneyimi kayıt altına alıyor olmanız gerek. Kayıt altına alınan deneyimin analiz edilmesi ise değerlendirmenin en kritik basamağını oluşturuyor. Verint Speech Analiytics ürünü ile tüm kayıtlı görüşmeleri  özelleştirilebilir filtreleri ve yüksek analiz teknolojileri sayesinde saniyerler içerisinde analiz edin. Müşterilerden gelen insightları raporlayın,  Verint farklı ile müşterilerinizin sesine kulak verin.

Kullanım Kolaylığı

Kullanıcı dostu ekran tasarımları ile kolay ve hızlı kullanım sağlar.

Monitoring

Çağrıları gerçek zamanlı izleyebilir ve kalite yönetimi ile değerlendirebilirsiniz.

Bulut Altyapı

Birden çok organizasyonu ve farklı lokasyonları bulut altyapısı ile anlık izleyebilirsiniz. 

Çağrı Trendleri Analizi

Müşteri iletişiminde ki çağrı trendlerini gerçek zamanlı izleyin.

Çağrı Kategorizasyon

Ön tanımlı çağrı trendlerini kategorize edebilirsiniz.

Entegrasyon

CRM, ERP veya diğer uygulamalarınız ile entegre edebilirsiniz. 

Speech Analytics