Verint

Dünyanın Önde Gelen Pazar Lideri Müşteri Etkileşimi Optimizasyonu Firması
Müşteri Etkileşimi Optimizasyonu Ürün ailesi, işgücü optimizasyonu, müşterinin sesi analizleri, performans ölçümü, süreç analizi, sahtecilik analizi, uyum, işgücü etkileşimi, akıllı self servis, robotik süreç otomasyonu ve bunun gibi bir çok modülden oluşmaktadır. Bu ürünler Endüstri 4.0 kavramı ile en yeni teknolojileri kapsamakta olup, yılların birim ve tecrübesi ile kurumlara, çalışanlara ve müşterilere yüksek katma değer sağlayacak çıktıları dünya çapında tüm bölgelerde yaklaşık olarak 10.000 farklı organizasyon, 180’den farklı ülkede, hükümet kuruluşlarında ve Fortune 100 listesine giren dünya çağındaki firmaların %80’inde üretmektedir.
Masaüstü ve Süreç Analizi Nedir (DPA)?
Çalışanlarınızın kullandıkları bilgisayarlarında işin nasıl yapıldığını ve masa üstünde hangi işin yapıldığını anlamak için DPA kullanabilirsiniz. DPA bir istemci üzerinde bulunan tüm hareketleri sizin için kayıt altına alır ve analizini yapar.
Neden DPA?
Çalışanlarınızın kullandıkları bilgisayarlarında işin nasıl yapıldığını ve masa üstünde hangi işin yapıldığını anlamak için DPA kullanabilirsiniz. DPA bir istemci üzerinde bulunan tüm hareketleri sizin için kayıt altına alır ve analizini yapar.
DPA Neleri Destekler?
Çalışan Verimliliği & Satış’ı destekler.
Çalışan Performansı artırır.
Süreç Uyumluluğu sağlar.
Çalışan Planlama düzenler.
DPA ile çalışanlarının uygulama kullanımlarını daha iyi anlayabilirsiniz.
Bununla birlikte zaman kullanımı için detaylı bilgiye sahip olarak çalışanlarınızı daha verimli olmaları için yönlendirebilir onlara farklı görevler verebilir verimliliğini artırabilirsiniz.
Speech Analytics /Real Time Speech Analytics
Firmanızda müşteri deneyimini iyileştirmek için öncelikle mevcut deneyimi kayıt altına alıyor olmanız gerek. Kayıt altına alınan deneyimin anlık analiz edilmesi ise değerlendirmenin en kritik basamağını oluşturuyor. Verint Speech Analiytics ürünü ile tüm kayıtlı görüşmeleri özelleştirilebilir filtreleri ve yüksek analiz teknolojileri sayesinde saniyerler içerisinde analiz edin. Müşterilerden gelen insightları raporlayın, Verint farklı ile müşterilerinizin sesine kulak verin.
İş Gücü Optimizasyonu
İş Gücü Optimizasyonu ile Çağrı Merkezinizin alt yapısına tamamen entegre olarak gelişmiş düzeyde İş Akış Yönetimi ve Temsilci Performansında iyileştirme yapabilirsiniz.
Verint WFO ile firmanızın verimliliğinizi uçtan uca arttıracak tenolojilerle tanışın. Firmanıza özel çözümler ile müşteri memnuniyetinin yanında çalışan performansını da arttırın. İş Gücü Optimizasyonu ile Karmaşık sistemleri optimize edin , kaynaklarınızı en verimli şekilde kullanın. Detaylı raporlarla nokta atışı tespitler yaparak süreçlerinizi mükemmeleştirin.
Verint İş Gücü Optimizasyonu çözümlerini daha yakından tanımak ve size özel çözümlere SYS’nin uzman ekibi ile sahip olabilirsiniz. İş Gücü Optimizasyonu ile proje bazlı süreçleri takip edebilir ,performans yönetimi yapabilirsiniz. İşletmeniz içerisinde birden fazla organizasyonu bir biri ile karşılaştırabilir ve ölçümlerinizi belirlediğiniz İş Gücü Optimizasyon KPI’larına göre yapabilirsiniz. Çağrı Merkezinizin Ses Analizi ve Performans Yönetimi Sistemi gibi bir çok önemli başlığa cevap alabilirsiniz.