Speech Analytics

Müşterilerinizin sesine kulak verin

Speech Analytics

Firmanızda müşteri deneyimini iyileştirmek için öncelikle mevcut deneyimi kayıt altına alıyor olmanız gerek. Kayıt altına alınan deneyimin analiz edilmesi ise değerlendirmenin en kritik basamağını oluşturuyor. Verint Speech Analiytics ürünü ile tüm kayıtlı görüşmeleri özelleştirilebilir filtreleri ve yüksek analiz teknolojileri sayesinde saniyerler içerisinde analiz edin. Müşterilerden gelen insightları raporlayın, Verint farklı ile müşterilerinizin sesine kulak verin.

Speech Analytics

Kullanım Kolaylığı

Kullanıcı dostu ekran tasarımları ile kolay ve hızlı kullanım sağlar.

Çağrı Trendleri Analizi

Müşteri iletişiminde ki çağrı trendlerini gerçek zamanlı izleyin.

Monitoring

Çağrıları gerçek zamanlı izleyebilir ve kalite yönetimi ile değerlendirebilirsiniz.

Çağrı Kategorizasyon

Ön tanımlı çağrı trendlerini kategorize edebilirsiniz.

Bulut Altyapı

Birden çok organizasyonu ve farklı lokasyonları bulut altyapısı ile anlık izleyebilirsiniz.

Entegrasyon

CRM, ERP veya diğer uygulamalarınız ile entegre edebilirsiniz.