Blog

Müşteri Tatminindeki Değişimlerin Çağrı Merkezi Teknolojik Gereksinimler…

Müşteri Tatminindeki Değişimlerin Çağrı Merkezi Teknolojik Gereksinimlere Etkisi   Müşteri hizmetleri dünyası sürekli olarak evrim geçiriyor ve işletmeler rekabet edebilmek için bu değişikliklere ayak uydurmak zorunda kalıyor. Müşteri memnuniyeti başarılı müşteri hizmetlerinin önemli bir bileşenidir ve müşteri...

Bulut iletişim merkezleri çok kanallı müşteri etkileşimi sağlıyor

Çağrı merkezi altyapıları, müşteri etkileşimleriyleilgilenme şeklimizi değiştiriyor. Bulut tabanlı mo-dern bir çağrı ve iletişim merkezi, müşteri sorgu-larını optimize etmek için konuşma tanıma, makineöğrenimi ve canlı sohbet gibi yazılımlarına yatırım yapıyor.

2022’de Cloud tabanlı yapıya geçişler yoğun oldu

2022 yılında sektörde uzaktan çalışma/homeoffice modelini artık tamamen benimseyerek bu düzenin oturmuş olduğunu görüyoruz. Bu durumdan ötürü müşterilerimizin kendi lokasyonlarında kurulu bulunan On-premise Çağrı merkezi teknoloji altyapısından Cloud tabanlı yapıya geçişlerin oldukça yoğun olduğu bir...

İstihdam Ve Teknoloji Yatırımları Büyüme Gösterdi

2021 yılının özellikle Kamu kurumlarında Yerli ve Milli Çağrı merkezi çözümlerinin öncelikle tercih edildiği bir yıl olduğunu söyleyebiliriz. SYS olarak katma değerli çözümlerimizi global markaların Çağrı Merkezi çözümleri ile entegre olarak sunabildiğimiz için rekabetçi fiyat,...

Uzaktan çalışma ile yapay zekâ ve bulut teknolojilerine yatırım arttı.

Bilişim teknolojilerinde aslında beklenen fakat COVID-19’un hayatımıza girmesiyle beklenmeyen bir hızda gerçekleşen bir değişim süreci yaşadı. Çağrı merkezi sektörü bu süreçte talebin arttığı hizmetlerin başında geliyor. Pek çok şirketin başta güvenlik sebebiyle izin vermediği, temsilcilerin...

Medipol Çağrı Merkezi, SYS’nin Contact Center Çözümüyle Fark yaratıyor

SYS firmasıyla işbirliği yaparak çağrı merkezini ihtiyaçlarına göre özelleştiren Medipol Hastanesi her tür iletişimi destekleyen, müşterileri ile etkileşimini artırarak yönetebilen, hızlı ve verimli çalışan çağrı merkezi ile % 10  oranında büyüme sağlayarak entegre bir iletişim altyapısına...

2019 Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi

SYS Ailesi olarak, Çağrı Merkezleri Derneği’nin düzenlediği “2019 Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi” etkinliğine ‘’Teknoloji Sponsoru‘’ olarak katılım sağladık. İç kaynak ve dış kaynak çağrı merkezlerinin üst düzey yöneticilerine, sektöre hizmet veren tedarikçilerin üst düzey yöneticilerine, kamu...

15. Çağrı Merkezi Günleri (2019)

Türkiye’nin en prestijli #ÇağrıMerkezi etkinliklerinden biri olan 15. Türkiye Çağrı Merkezi Günleri’ndeyiz ! IMI Conferences’ın düzenlediği, sektörde ilk ve tek olma özelliğine sahip, 2005 yılından itibaren sektörün en prestijli buluşma adresi konumundaki “Türkiye Çağrı Merkezi Günleri”nde...

Call Center Life Kasım – Aralık 2018 Röportajı

Yerli Üretici Olmanın Getirdiği Maliyet Avantajıyla Performans Artışı Sunuyoruz. Sektörümüz için yerli ve milli üretim olan çağrı merkezi teknolojilerinin daha ön planda olduğu yine bununla birlikte kendi katma değerli hizmetleri ile bu çözümleri birlikte sunabilen firmalar...

Yerli Yazılım Sadece Ülkenin Ekonomisi için Değil Güvenliği İçin de Gerekli

Türkiye'de de kendi teknolojisini üreten yerli yazılım firmalarının olduğu ve bu firmaların da tüm ihtiyaçlara yönelik yazılım geliştirebilecekleri gerçeği göz ardı edilmemelidir. Yazılımın ülke ekonomisine katkısının yanı sıra ülke güvenliğine olan katkılarının da altını çizmemiz gerekmektedir. Yazılımlar...