Başarınız için gereken

Gelişmiş Çağrı Merkezi Uygulamaları

Sizleri başarıya ulaştırmak için gereken dünyanın önde gelen markaları ve geliştirdiğimiz ürünlerimiz ile sizlere destek veriyoruz. Genesys , Verint ve Viases gibi global marka ürünler ile sorunsuz , sürekli hizmet veriyoruz.

Cloud Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı merkezinizin temel ihtiyaçları veya size özel geliştirilmiş yüksek teknoloji ürünler, SYS’nin uzman ekibi  5000’in in üzerinde tamamlanmış proje…
Devamı

Ses Kayıt ve Ekran Çözümleri

Ses kayıt teknolojisi ve dinamik mimarisi  ile kayıpsız,  port sınırı olmadan çağrı kaydetme özelliği sunar…

Devamı

İş Gücü Optimizasyonu

Verint Workforce Optimization ile firmanızın verimliliğinizi uçtan uca arttıracak teknolojilerle tanışın…

Devamı

OMNICHANNEL

Çok kanallı müşteri etkileşimi yetersiz kalıyor, şirketlerle çok kanallı ve kanallar arası yolculuklar aracılığıyla etkileşime geçen müşterilerin yolculukları kesintiye uğrar ve zamanla tekrar başlar.

Devamı

Oyunlaştırma Çözümleri

Oyunlaştırma, son yıllarda dünya çapında bir çok uluslararası kuruluş tarafından tercih edilen, faydaları defalarca kanıtlanmış bir dijital verimlilik çözümüdür…

Devamı

Customer Engagement Management

Müşterilerinizin firmanıza olan bağlılığını arttırmanıza yardımcı oluyoruz. Tüm iletişim kanallarından müşterileriniz sizinle kesintisiz iletişime geçmesine olanak sağlıyoruz.

Devamı

Ürünlerimize Genel Bakış

Viases Cloud Contact Center

Çağrı Merkezinizin İhtiyaç Duyduğu Her Şey

Günümüzde, müşteriler ile iletişimde ve müşteri hizmetlerinde hiç olmadığı kadar çok kanal kullanılmaya başlandı. Bu kadar kanal ve süreci yönetebilmek için her zamankinden daha fazla teknolojiye ihtiyaç var.

Viases Bulut Çağrı Merkezi, müşterilerinizle iletişimde kullandığınız tüm kanallar için hızlı ve efektif çözümler sunuyor. Üstelik hiçbir teknoloji yatırımı yapmanıza da gerek yok!

GENESYS

Dünyanın 1 Numaralı Müşteri Deneyimi Platformu

Genesys, şirketlere mükemmel omnichannel deneyimler, yolculuklar ve ilişkiler oluşturma imkanı veriyor. 25 yılı aşkın süredir yaptığımız her işin merkezinde müşterilerimiz var ve harika müşteri etkileşimlerinin harika iş sonuçları verdiğine kalpten inanıyoruz. Bulut ve şirket veri merkezinde yılda 25 milyarın üzerinde iletişim merkezi etkileşimini yönetme konusunda 120 ülkede 4700’den fazla müşteri Genesys’e güveniyor.

VERINT

Powering Actionable Intelligence

Firmanızda müşteri deneyimini iyileştirmek için öncelikle mevcut deneyimi kayıt altına alıyor olmanız gerek. Kayıt altına alınan deneyimin analiz edilmesi ise değerlendirmenin en kritik basamağını oluşturuyor. Verint Speech Analiytics ürünü ile tüm kayıtlı görüşmeleri özelleştirilebilir filtreleri ve yüksek analiz teknolojileri sayesinde saniyerler içerisinde analiz edin. Müşterilerden gelen insightları raporlayın, Verint farklı ile müşterilerinizin sesine kulak verin.

RAKAMLARLA BİZ

SES KAYIT
24500
Port
DIALER
980
PORT
BULUT ÇAĞRI MERKEZİ
0
SEAT
ÇAĞRI MERKEZİ
7200
SEAT