Ses ve Ekran Kayıt Çözümleri

Recorder Nedir?
Recorder, çağrı merkezi görüşmelerini güvenli ve eksiksiz kaydeden IP tabanlı ses ve ekran kayıt sistemidir. Recorder ile tüm temsilcilerinizin durumunu izleyebilir, görüşmeleri canlı dinleyebilir, monitörlerini görüntüleyebilir, detaylı filtre alanlarıyla geçmişe yönelik kayıtlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca yetkiye bağlı olarak kayıtları export edebilir, not ekleme, bayrak ile işaretleme gibi çeşitli işlemler yapabilirsiniz.

Ekran Kayıt fonksiyonu ile müşteri temsilcilerinin görüşme sırasında ekranlarını kaydederek, yaptığı işlemleri takip edebilirsiniz.

Recorder kullanın, çağrı merkezinizin performansını artırın.

Recorder üzerinden tasarladığınız değerlendirme formları ile kalite yönetimi yapabilirsiniz. Sorularınızı kategorize edebilir, soru ve cevaplarınızı kendiniz belirleyebilir, puanlandırma yaparak kalite formlarınızı tasarlayabilirsiniz. Bu formlarla yapılan değerlendirmelerin sonuçlarını çeşitli raporlarla alarak, analiz edebilirsiniz. Gelişmiş kalite yönetim fonksiyonları ile otomatik ve rastgele kayıt filtreleme, kalibrasyon, raporlama gibi kalite yönetimi gereksinimlerini karşılayabilirsiniz.

Ses ve Ekran Kayıt Çözümü Sağlayan Markalar

Bizden Haberler

Çözüm Destek Formu

Çözümler hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.