Speech & Text Analytics

Speech And Text Analytics
Firmanızda müşteri deneyimini iyileştirmek için öncelikle mevcut deneyimi kayıt altına alıyor olmanız gerek. Kayıt altına alınan deneyimin analiz edilmesi ise değerlendirmenin en kritik basamağını oluşturuyor. Bu ürün ile tüm kayıtlı görüşmeleri özelleştirilebilir filtreleri ve yüksek analiz teknolojileri sayesinde saniyerler içerisinde analiz edin. Müşterilerden gelen insightları raporlayın, farklı ile müşterilerinizin sesine kulak verin.

Kullanım Kolaylığı
Kullanıcı dostu ekran tasarımları ile kolay ve hızlı kullanım sağlar.

Çağrı Trendleri Analizi
Müşteri iletişiminde ki çağrı trendlerini gerçek zamanlı izleyin.

Monitoring
Çağrıları gerçek zamanlı izleyebilir ve kalite yönetimi ile değerlendirebilirsiniz.

Çağrı Kategorizasyon
Ön tanımlı çağrı trendlerini kategorize edebilirsiniz.

Bulut Altyapı
Birden çok organizasyonu ve farklı lokasyonları bulut altyapısı ile anlık izleyebilirsiniz.

Entegrasyon
CRM, ERP veya diğer uygulamalarınız ile entegre edebilirsiniz.

SPEECH & TEXT ANALYTICS ÇÖZÜMÜ SAĞLAYAN MARKALAR

Bizden Haberler

Çözüm Destek Formu

Çözümler hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.