Tarihçemiz

27 yıl önce robot operatör ve sesli yanıt sistemleri teknolojilerinin öncülüğünü yapan firma olarak SYS’nin odaklandığı ürün ve hizmetler IVR ve IVVR sistemleri, Çağrı Merkezi Sistemleri, Çağrı Merkezi Yönetim Sistemleri, Ses Kayıt Sistemleri, tümleşik iletişim ve PBX sistemleri ve Çağrı Merkezi Sistem Entegrasyon Hizmetleridir. SYS her büyüklükte çağrı merkezine sistem entegrasyonu, yazılım geliştirme ve teknoloji tedariki konusunda hizmet verebilen Türkiye pazarındaki öncü firmalardan biridir. Gerek yurtiçi gerekse de yurtdışında en küçüğünden en büyüğüne kadar çok sayıda çağrı merkezi SYS’nin sunduğu ürün ve hizmetlerden faydalanmaktadır.

SYS, 1992 yılından beri Türkiye’de ve yurtdışında Sesli Yanıt Sistemleri, IVR Sistemleri, Çağrı Merkezi Yönetim Sistemleri ve Anahtar teslimi çağrı merkezi kurulumu konusunda çözümlere sahiptir. SYS’nin ürünleri yurt içi ve yurt dışında çok sayıda müşteriye hizmet vermektedir.

1992 yılında İstanbul’da kurulduğunda, sektörün öncülerinden olup robot operatör, IVR gibi teknolojileri hizmet olarak vermeye başladı ve Sesli Yanıt Sistemleri teknolojilerine ismini veren firma oldu.
Bir yandan entegratör olarak büyümeye devam ederken diğer yandan kendi Ar-Ge departmanını kuran SYS, 2004 yılında Viases IVR ile sektörde kendi markası yerini aldı.
2006 yılında alanında dünyanın en büyük firmalarından biri olan Verint ile anlaşma imzaladı, 2 yıl gibi kısa bir süre içerisinde dünyanın ilk WFO projesini başarı ile gerçekleştirdi.
2013 yılında yine alanında en iyilerden biri olan Genesys ile parnerlik anlaşması imzalayan SYS ‘’Highest Revenue Achiver’’ ödülüne layık görüldü.
SYS 2015 yılında 23 yıllık Ar-Ge deneyimi ve bilgi birikiminin ürünü olan dev bir projeye imza attı ve Viases Contact Center ürününü buluta taşıdı.
Bugün SYS almış olduğu bir çok ödül ve 5000’den fazla tamamlanmış sistem kurulumu deneyimi ile her sektörden farklı büyüklükteki firmalara üstün hizmet anlayışı ile destek vermeye devam etmektedir.