Borsacılık faaliyetleri yapmakta olan Borsa İstanbul, yeni nesil sesli yanıt sistemi ve çağrı merkezi sistemi projesi SYS’nin Viases Contact Center ürünü ile tamamlandı.
Borsa İstanbul Çağrı Merkezi projesi hakkında konuştuğumuz SYS Satış ve Pazarlama Müdürü Güray Ören, “Borsa İstanbul, müşteri memnuniyetini artırma, yeni ve daha istikrarlı bir pazar yapısı oluşturma, müşterilerine daha iyi hizmet vermek için Viases Contact Center ürününü tercih ettiğini” belirtti.
Ayrıca Viases Contact Center ürünü ile çağrı merkezi konusunda anlaşılır ve hızlı raporların yanı sıra kullanımı kolay ve kendini ispatlamış bir arayüz ile tümleşik iletişim çözümüne sahip olduğunu sözlerine ekledi.
IP platform üzerine inşa edilmiş Viases Contact Center, gelişmiş mimarisiyle lokasyon bağımsız hizmet verebilmekte ve müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltarak çağrı merkezi yetkililerinin daha verimli çalışmalarını sağlamaktadır. İlerleyen dönemde Kalite Değerlendirme, Ekran Kayıt, Akıllı Dış Arama gibi SYS tarafından geliştirilmiş modüllerinde devreye alınması hedeflenmektedir.
SYS’nin çağrı merkezi çözümünü tercih eden Borsa İstanbul’un hizmet kalitesinin arttığını ve kullandığı teknolojinin bir üst düzeye çıktığını belirten Güray Ören, kullanılan sistemin tek bir çatı altında tam bir çağrı merkezi çözümü sunduğunu ve ses kayıt teknolojisi içerdiğini ve bu sayede bu yatırımın uzun yıllar korunacağını belirtti.
Viases Contact Center’ın tercih edilmesinde etkili olan bir diğer unsurun, SYS’nin 21 yıldır sektöre adını vermiş ses teknolojilerinde uzmanlaşmış bir firma olması ve Viases Contact Center ürünü ile sürecin her anında çağrı merkezinin çalışmasına ilişkin kullanıcılarına nitelikli bilgi sunan arabirime sahip olmasının altını çizdi.
Borsa İstanbul; güvenilir, şeffaf, istikrarlı ve adil bir pazar yeri olarak etkinlik ve rekabetçilik ilkeleri doğrultusunda faaliyet göstererek ekonomiye değer katmak, halka açık şirket sayısını ve işlem gören şirketlerin piyasa değerini ülkemizin ekonomik potansiyelini yansıtan bir büyüklüğe ulaştırmak, işlem gören sermaye piyasası araçlarının miktarını ve çeşitliliğini artırmak ve yerli ve yabancı sermaye piyasası araçlarının işlem göreceği bölgesinde lider bir borsa konumuna gelmek için çalışmalarına devam ediyor.
Türkiye’de birçok firma tarafından tercih edilen çözümlerden biri olduğunu belirten Güray Ören, Viases Contact Center’ın ‘all in one’ yapısıyla sektörün ihtiyaç duyduğu; Soft PBX (PC tabanlı santral), ACD (otomatik çağrı dağıtım), Auto Attendant (robot operatör), IVR/CTI (bankacılık, finans otomasyon sistemleriyle tam entegre screen pop-up) ve ses kayıt özelliklerinin tümüne birden entegre bir biçimde yanıt verebiliyor. Güray Ören, “Çağrı merkezi sektöründeki uzmanlığımızı Borsa İstanbul sistemine taşımaktan memnuniyet duyduk” dedi