Ses ve Metin Analizi nedir?
Çağrı Merkezinizin kalitesini arttırmak için müşterilerinizin konuşma içeriklerinin detaylarını analiz etmelisiniz. Bu işlem için gerekli çözüm Ses ve Metin Analizidir.
Ses ve Metin Analizi ile temsilci ve müşteri arasındaki konuşmaları metne çevirerek, konuşma esnasında geçen tüm içerik hakkında detaylı rapor alabilirsiniz. Bu sistem sayesinde tüm müşteri temsilcilerinin görüşmelerini tek tek dinlemeye gerek kalmadan hitap şekilleri, argo kelime kullanımı, doğru bilgilendirme, konuya hakimiyet gibi bir çok kalite yönetim sürecinin verimliliğini arttırabilirsiniz.
Bu çözüm ile tüm görüşmeleri, özelleştirilebilir filtreler ve gelişmiş ses tanıma teknolojisi sayesinde saniyerler içerisinde analiz edebilirsiniz.
- Kullanıcı dostu ekran tasarımları ile kolay ve hızlı kullanım sağlar.
- Çağrıları gerçek zamanlı izleyebilir ve kalite yönetimi ile değerlendirebilirsiniz.
- Birden çok organizasyonu ve farklı lokasyonları bulut altyapısı ile anlık izleyebilirsiniz.
- Müşteri iletişimindeki çağrı trendlerini gerçek zamanlı izleyebilirsiniz.
- CRM, ERP veya diğer uygulamalarınız ile entegre edebilirsiniz.