Görüntülü Görüşme Nedir?
Görüntülü Görüşme, Müşteri ile Müşteri Temsilcisinin ekranları üzerinden canlı görüşme yapmasına olanak sağlayan bir çözümdür. Web tabanlı çalışan bu çözümde WebRTC teknolojisi kullanılmaktadır. Müşteri Web arayüzü veya entegre edilmiş mobil arayüzü üzerinden görüntülü görüşme başlatır ve uygun müşteri temsilcisine aktarılır. Müşteri temsilcisi görüşmeyi kabul ettiği anda müşteri ve temsilci görüntülü görüşmeye başlar. Yapılan görüşmeler kayıt altına alınır ve bir web arayüzü üzerinden bu görüşmeler dinlenir.
Görüşme esnasında temsilci gerekli gördüğü takdirde görüşmenin belli bir kısmını ve /veya müşterinin ekranını kanıt amaçlı kaydedebilir. Bu kanıt niteliğindeki kısa video ve ekran görüntülerine yine sağlanan web arayüzü üzerinden erişilebilmektedir. Aynı zamanda görüşme sırasında yüz doğrulama amacıyla müşterinin ekrandaki yüz görüntüsü alınıp 3.party sistemlere iletilebilmektedir.
Viases Görüntülü Görüşme çözümü ile müşterilerinize ses ve yazılı kanallar dışında farklı bir iletişim kanalı sunarak, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarabilirsiniz. Bunun dışında işitme engelli müşterilerinizin çağrı merkezinizle iletişim kurabilmesini ve işaret diliyle görüşme yapılmasını sağlayabilirsiniz.