İş Gücü Optimizasyonu Nedir?
İş Gücü Optimizasyon (Vardiya Planlama) çözümünü Çağrı Merkezinizin alt yapısına entegre ederek;
- İş Akış Yönetimi ve Temsilci Performansında ciddi iyileştirme yapabilir,
- karmaşık vardiyaları optimize ederek kaynaklarınızı en verimli şekilde kullabilir,
- proje bazlı süreçleri takip edebilir.
- detaylı raporlarla nokta atışı tespitler yaparak süreçlerinizi mükemmeleştirebilir,
- İşletmeniz içerisinde birden fazla organizasyonu karşılaştırabilir,
- ölçümlerinizi belirlediğiniz İş Gücü Optimizasyon KPI’larına göre yapabilir,
- Çağrı Merkezinizin Ses Analizi ve Performans Yönetimi Sistemi gibi bir çok önemli başlığa cevap alabilirsiniz.
Performans Yönetimi; İşletmenizde ki çalışanların performanslarını bireysel, ekip ve organizasyon bazında Müşteri Deneyimi, Satış Yönetimi, Pazarlama Performansı, Çağrı Performansı, Hizmet Performansı, Destek Performansı gibi sizler için öncelikli olan KPI’ların hepsini bir arada ölçüp değerlendirmenizi sağlar.