Çağrı Süreci Algılama (CPD)

Çağrı Süreci Algılama Nedir?

Dış Arama kampanyalarında özellikle predictive arama yönteminin tercih edildiği durumlarda verilmliliği arttırmak için kullanılan önemli bir çağrı analiz aracıdır.

Viases CPD, operatör anonslarını algılayabilir ve yalnızca müşteriler tarafından cevaplanan çağrıları müşteri temsilcisine bağlar. Viases CPD sadece telesekreter algılaması değil, aynı zamanda ses analizi algoritmalarını kullanarak seslerin kategorize edilmesini sağlar.

  • Çağrı Merkezi dış arama performansını artırır.
  • Reddedilmiş çağrıları belirleyerek müşterilerin rahatsız edilmelerini önler.
  • Beş saniye içinde çağrı ile ilgili kesin bilgiyi dialer sistemine iletir.
  • Ulaşılamayan çağrılarda, GSM operatörlerinin anonslarını 5 saniye içinde algılar.
  • Kullanılmayan numaraları belirler, geri aramaları önler ve bu numaraları siler.
  • Operatör anonslarının detaylı analizini sunar.
  • Diğer tüm otomatik dış arama (dialer) sistemleri ile entegre edilebilir.
  • Operatör anonslarının doğru algılanması için optimizasyon araçları sunar.
  • Çağrı merkezi sistemlerinden bağımsız çalışır ve belli başlı tüm dialer sistemleri ile entegre edilebilir.
  • Çeşitli filtreleme seçeneklerine ve esnek arayüz raporlama araçlarına sahiptir.

Çağrı Süreci Algılama (CPD) Çözümü Sağlayan Markalarımız