Kamu

Vatandaş Bilgilendirme Sistemi

Belediyelerin, Ticaret Odalarının ve Kamu Kurumlarının tüm vatandaşlarına kampanyalar, ek hizmetler, duyurular ve etkinlikler ile ilgili yapacağı bilgilendirmeler için uygulanabilmektedir.

İlgili kampanya, duyuru veya ek hizmet sistem üzerine önceden tanımlanır ve arama planlaması yapılır. Planlanan tarihte kampanya için sisteme kayıt edilen tüm vatandaşlar otomatik olarak aranarak ilgili duyuru yapılır. Eğer aranan kişi cevap vermiş ise; ilgili duyuru veya kampanya bilgisi aktarımı sağlanır.

Viases Dış Arama Modülü sayesinde danışmanlık hizmetleri hızlandırılarak, kampanyaların daha fazla kontağa ulaşması sağlanıp Çağrı merkezinizin verimliliği artış gösterecektir.

Sisteminize Viases Dış Arama Modülü ekleyerek duyurularınız, ek hizmetleriniz veya vatandaşlarınızın kendi accountlarıyla ilgili tüm bilgileri verebilirsiniz ve tüm bunları müşteri temsilcisi olmadan da yapabilirsiniz.

Belediyelerde Viases Kullanımı;

  • Halka özel iletmek istediğiniz sesli mesajları dinletebilir,
  • İlçenizde gerçekleştirilecek tiyatro, sinema, konferans ve seminer gibi sosyal faaliyetlerinizi duyurabilir,
  • Belediye ve Ticaret Odaları otomasyon programı üzerinden sanal pos entegrasyonu ile emlak ve diğer vergi ödemeleri 7/24 tahsil edilebilir.
  • Sağlık merkezine eklenen ek sağlık hizmetleri konusunda bilgilendirebilir,
  • Altyapı çalışmaları (elektrik, su, doğalgaz kesintileri gibi..) konusunda bilgi verebilirsiniz,
  • Ulaşım hizmetinde veya hizmet saatlerinde yapılan güncellemeleri duyurabilir,

Ticaret Odalarında Viases Kullanımı;

  • Ticaret Odalarının; Tescil, ilan, oda kayıt işlemleri ve başvuru neticelerini,
  • Aidat işlemleri ve firma borç durumunu,
  • Ticari anlaşmazlıkların tahkim yoluyla çözümü işlemlerini,
  • Bilgi bankası içerisinde yer alan hizmetlerinizden on-line bilgi taleplerini,
  • Belge ve onay işlemlerini,
  • Ticari vize işlemleri ve başvuru neticelerini öğrenebilir ve bilgi temin edebilir.

Borç tahsilatı için sanal pos sistemi ile entegre dış arama modülü kullanılabilir. Bankadan aldığınız sanal pos servisleri ile IVR sistemi entegre edilir ve müşteri isterse IVR üzerinde kart bilgilerini tuşlayarak ödemesini gerçekleştirebilir.

Sanal Pos özelliğini kullanmak için müşteri temsilcisi gelen aramaları IVR tahsilat adımına aktarabilir, gelen aramalar direk IVR üzerinde bu adıma gelerek ödeme yapabilir veya Robot Dialer ile aranan müşteriler sistem tarafından ödeme adımına yönlendirilebilir. Sistem üzerinde tahsil edilecek tutar bilgisi Viases web arayüzünden müşteri temsilcisinin bilgileri girmesinden sonra tekrar IVR menüsüne aktarılacaktır.