TEK BİR SİSTEMDE ÇAĞRI MERKEZİ
Viases Contact Center IP Tabanlı Telefon ve Çağrı Merkezi sistemi, Türkiye’de ve dünyada firmalara sunduğu verimlilik artışı, etkinlik ve müşteri memnuniyeti avantajları ile öne çıkan bir üründür.
Müşteriyle ilk temastan satış sonrası teknik destek hizmetlerine kadar her aşamada, müşteriden gelen telefonların profesyonelce işlem görmesi gerekir. Telefon sisteminizin veya Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezinizin performansı, firmanızın başarısını doğrudan etkiler.
VIASES CONTACT CENTER ILE SAHIP OLACAKLARINIZ:
Kullanımı kolay, güncellenmesi basit, her türlü uygulama ile entegre çalışabilen bir çağrı merkezi sistemi,
Santral, Çağrı Merkezi, Dijital Ses Kayıt Sistemi, İnteraktif Sesli Yanıt Sistemi (IVR), İnternet Telefonu altyapısı, Kapsamlı Raporlama, Gerçek Zamanlı İstatistiksel Bilgiler, Otomatik Karşılama, Sınırsız Sesli Mesaj, Anlık Mesajlaşma, Kişisel Durum Yönetimi özelliklerinin tümü tek bir platformda elinizin altında olacak,
Çalışanlarınızın verimliliğini arttırarak, maliyetlerinizi düşürecek (minimize edecek), raporlama ve değerlendirme araçlarına kavuşacaksınız,
Ölçeklenebilir, esnek, güvenilir ve verimiliği ölçülebilir bir Çağrı Merkezi sayesinde hizmet seviyesi ile maliyet dengesini kurabileceksiniz.
IVR uygulamasıyla müşteri isteklerinin çoğu, müşteri temsilcisine bağlanmadan, otomatik olarak karşılanacak, personel maliyetleriniz düşecek, insan hataları azalacak.
AÇIK SISTEM MIMARISI ILE YATIRIMINIZI KORUYUN:
Viases Contact Center, hem bilgisayar hem telefonla ilişkili bileşenlerde tamamen marka bağımsız çalışır. Internete bağlı IP telefon ve/veya PC’niz üzerinden hemen Viases Contact Center kullanıcısı olabilirsiniz. Kullanılan donanım standart ve marka bağımsız olduğundan sadece yazılıma yatırım yapmış olursunuz. Sistem ihtiyaçlarınıza uygun olarak genişleyebildiği için, yapmış olduğunuz yatırım korunmuş olur. Viases Contact Center işinizle birlikte büyümeye hazırdır.
TÜM ÇAĞRI MERKEZİ DAVRANIŞLARINI MERKEZİ OLARAK YÖNETİN:
Viases Contact Center’ın merkezinde, yönetici arayüzünü kullanarak tek tıklama ile kolayca yapılandırılabilen çağrı merkezi kuyrukları vardır. Her kuyruk için;
-
Çağrıların müşteri temsilcilerine nasıl dağıtılacağı seçilebilir,
-
Arayanların beklemede duyacakları anonslar özelleştirilebilir,
-
Bekleme müziği arasında istenen mesajlar verilebilir,
-
Arayanların veri girmeleri sağlanabilir,
-
Çağrı önceliği yapılandırılabilir,
-
Otomatik çağrı kaydı yapılabilir ve
-
Diğer tüm çağrı merkezi ayarları kolayca yönetilebilir.
KAPSAMLI RAPOR VE GERÇEK ZAMANLI ISTATISTIKLERLE BILGILENIN:
Çağrı merkezi Çözümleri performansını ve karlılığını iyileştirmeye devam edebilmek için, çağrı merkezi yöneticilerinin verileri analiz edebilmeleri gerekmektedir. Viases Contact Center, anlık olarak müşteri temsilcisi durumlarını, kuyruk performanslarını ve istatistikleri izlemeniz için farklı yollar sunmaktadır. Anlık ve geçmişe ait performanslar karşılaştırılmaktadır. Daha ayrıntılı analizler için grafiksel ve metinsel raporlar sunan Viases Contact Center raporlama aracını kullanabilir ve Microsoft Excel formları şeklinde sunulan raporlar ile detaylı analizler yapabilirsiniz.