E-Ticaret / Perakende

E-Ticaret, Perakende Sektörü
Çağrı Merkezi Çözümleri

E-ticaret alanında farklı kanallarda sunduğumuz çözümlerimiz ile müşterilerimize hizmet vermekteyiz. E-ticaret firmalarının müşteri memnuniyeti birçok sektöre oranla daha kritiktir. Bu nedenle müşterilerine ses kanalına ek olarak, chat , e-posta ve sosyal medya kanalları üzerinden hizmet vermektedirler. Bu noktada Viases çözümlerimiz ön plana çıkmaktadır. Tek bir platform üzerinden ses, chat, e-posta ve sosyal medya kanalları üzerinden hizmet verilebilmektedir, farklı kanallar üzerinden gelen müşteriyi daha kolay ve doğru bir şekilde yönetme fırsatı sunulmaktadır.

Çözümler

  • Sipariş durum sorgulama (IVR)
  • Chat Hizmeti, E-Posta hizmeti
  • Anket Aramaları (IVR)
  • Churn, Callback Aramaları
  • Sosyal Medya Yönetimi (Facebook, Twitter)
  • Kargo durum sorgulama(IVR)
  • Kampanya Bilgilendirme Aramaları
  • Kampanya Bilgilendirme Aramaları
  • Sosyal Medya Yönetimi (Facebook, Twitter)
  • Kargo durum sorgulama(IVR)