E-Ticaret, Perakende Sektörü
Çağrı Merkezi Çözümleri
E-ticaret alanında farklı kanallarda sunduğumuz çözümlerimiz ile müşterilerimize hizmet vermekteyiz. E-ticaret firmalarının müşteri memnuniyeti birçok sektöre oranla daha kritiktir. Bu nedenle müşterilerine ses kanalına ek olarak, chat , e-posta ve sosyal medya kanalları üzerinden hizmet vermektedirler. Bu noktada Viases çözümlerimiz ön plana çıkmaktadır. Tek bir platform üzerinden ses, chat, e-posta ve sosyal medya kanalları üzerinden hizmet verilebilmektedir, farklı kanallar üzerinden gelen müşteriyi daha kolay ve doğru bir şekilde yönetme fırsatı sunulmaktadır.
![Varlık 6](https://www.sys.com.tr/wp-content/uploads/2022/10/Varlik-6-1-300x238.png)
- Sipariş durum sorgulama (IVR)
- Chat Hizmeti, E-Posta hizmeti
- Anket Aramaları (IVR)
- Churn, Callback Aramaları
- Sosyal Medya Yönetimi (Facebook, Twitter)
- Kargo durum sorgulama(IVR)
- Kampanya Bilgilendirme Aramaları
- Kampanya Bilgilendirme Aramaları
- Sosyal Medya Yönetimi (Facebook, Twitter)
- Kargo durum sorgulama(IVR)