Bir çok telekomünikasyon firmasında Viases çözümlerimiz ile yüksek kalite standartlarında hizmet sunmaktayız. Toplamda 5000+ kanal IVR ve 3000+ kanal ses kayıt ile kesintisiz hizmet vermekteyiz.
Firmalar, Viases Contact Center çözümünün esnek & kolay kullanımlı IVR uygulamasının 40 farklı IVR senaryosu ile müşterilerine kaliteli hizmet sunabilmekteler. Benzer şekilde büyük operasyonların ses kaydı ve kalite değerlendirmeleri de Ses ve Ekran kayıt uygulamaları ile sağlanmaktadır.
![Varlık 5](https://www.sys.com.tr/wp-content/uploads/2022/10/Varlik-5-1-300x233.png)
Örnek Uygulamalar;
- Arıza Bildirim (Inbound)
- Borç Hatırlatma (Outbound)
- Anket Aramaları
- Çeşitli raporlama seçenekleri sunar
- Müşteri temsilcileri eğitme sürecini kısaltır
- Borç Ödeme (Inbound)
- Kurumsal Müşteri IVR’ları
- Müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırır
- Müşteri memnuniyetini artırır
- Kampanyalar ve müşteriler için aynı ve doğru metnin okunmasını sağlar