Telekom

Bir çok telekomünikasyon firmasında Viases çözümlerimiz ile yüksek kalite standartlarında hizmet sunmaktayız. Toplamda 5000+ kanal IVR ve 3000+ kanal ses kayıt ile kesintisiz hizmet vermekteyiz.
Firmalar, Viases Contact Center çözümünün esnek & kolay kullanımlı IVR uygulamasının 40 farklı IVR senaryosu ile müşterilerine kaliteli hizmet sunabilmekteler. Benzer şekilde büyük operasyonların ses kaydı ve kalite değerlendirmeleri de Ses ve Ekran kayıt uygulamaları ile sağlanmaktadır.

Örnek Uygulamalar;

  • Arıza Bildirim (Inbound)
  • Borç Hatırlatma (Outbound)
  • Anket Aramaları
  • Çeşitli raporlama seçenekleri sunar
  • Müşteri temsilcileri eğitme sürecini kısaltır
  • Borç Ödeme (Inbound)
  • Kurumsal Müşteri IVR’ları
  • Müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırır
  • Müşteri memnuniyetini artırır
  • Kampanyalar ve müşteriler için aynı ve doğru metnin okunmasını sağlar