2022 yılında sektörde uzaktan çalışma/homeoffice modelini artık tamamen benimseyerek bu düzenin oturmuş olduğunu görüyoruz. Bu durumdan ötürü müşterilerimizin kendi lokasyonlarında kurulu bulunan On-premise Çağrı merkezi teknoloji altyapısından Cloud tabanlı yapıya geçişlerin oldukça yoğun olduğu bir dönem oldu. SYS’nin kendi markası olan Viases Cloud Contact Center çözümleri ile katma değerli ürün ve hizmetlerimizi aynı zamanda Partner olduğumuz Global Markaların Çağrı Merkezi çözümleri ile de entegre sunarak, müşterilerimize yüksek hizmet kalitesi ile birlikte oldukça esnek çözümler sunabilmemizin getirdiği avantajlar ile aynı zamanda ciddi maliyet avantajını da birlikte sunmuş olduk. Bu nedenle müşterilerimizin bu geçişler ile hizmet kalitesinin artmış olması ve memnuniyetinin oldukça yüksek olduğunu söyleyebiliriz.
Cloud ve On-premise Çağrı merkezi hizmet kiralama modellerimiz ile müşteri ve iş ortaklarımız ihtiyacı olduğunda düşük maliyetler ile anlık büyüyebileceği ve ihtiyaç ortadan kalktıktan sonra tekrar küçülebilecekleri tamamen esnek hizmet almalarını sağlayacak bu model ile iş ortaklarımız ile teknoloji partneri olarak bu alanda birlikte büyümeye önceki yıllarda olduğu gibi hızla devam ediyoruz. Ayrıca artık ister yerli çözümler ile isterlerse partner olduğumuz Global markalar ile uçtan uca anahtar teslim tüm bu teknolojileri bütçelerini zorlamadan ve büyük altyapı yatırımlarına girmeden artık Cloud mimari üzerinden hızla ve çok daha hesaplı olarak sahip olabiliyorlar.
Yurtiçinde ve yurtdışındaki iş ortaklarımız ile müşterilerimize verdiğimiz Cloud üzerinden çağrı merkezi hizmetlerini ve Türkiye Cumhuriyetleri’ne yaptığımız önceki yıllardaki yatırımlarımızı yeni proje ve alt yapı yatırımlarımız ile büyüterek sürdürmekteyiz. Sektörde yeni pazar alanları yaratırken sunulan hizmetin kesintisiz sağlanabilmesi, kalitenin ve ürün çeşitliliğinin her geçen yıl artarak devamlılığının sağlanması için teknoloji ve insan kaynağı tarafında da gerekli yatırımlara öncelik ve önem vererek bu alanda gereken en üst derecedeki hassasiyeti her zaman göstermekteyiz
SYS, 30. yılını geride bırakan sektöre yön veren oyunculardan birisi olarak teknoloji ve altyapı hizmeti verdiği müşterilerimiz arasında Türkiye’nin önde gelen Outsource hizmet sağlayıcıları, Telekom, Finans, Lojistik, E-Ticaret, Sağlık ve Kamu alanında uzun yıllardır kesintisiz hizmet vermektedir. Bu kurumlara çağrı merkezi teknolojilerindeki uzun yıllardır edindiğimiz müşteri deneyimleri ve teknoloji know-how ile müşteri portföyümüzü genişleterek bu alandaki altyapı ve yatırımlarımıza bu sene yenilerini de ekleyerek daha da büyüttük.
Uzaktan çalışma altyapısını barındıran yeni teknolojiler ile Video Call, Speech Analytics, RPA (Robotik Süreç Otomasyonu), DPA (Desktop and Process Analytics), Voice Biometrics, Webchat, Dijital medya gibi yeni iletişim kanallarını ister bir paket olarak isterse modüler olarak sunabiliyoruz. Tüm bu teknolojileri aktif olarak kullanan ve altyapı teknolojilerine gerekli altyapı yatırımını yapan firmaların yaptıkları bu yatırımlarının karşılığını fazlasıyla aldığını görmüş olduk.
2023 yılı için önceki yıllarda olduğu gibi Çağrı merkezi sektöründe gerek kurdaki dalgalanmalardan kaynaklı maliyetlerin aşırı yükselmesinden dolayı ve gerekse tecrübeli ve kaliteli hizmet verebilen, müşteri memnuniyetine ve teknik kadrosuna önem veren teknoloji tedarikçisi firmaların daha çok tercih edileceği bir yıl olacağını görmekteyiz ve bu yılda bu şekilde süreceğini bekliyoruz.
2023 yılı çağrı merkezi sektöründe maliyet ve hizmet kalitesinin ön planda olduğu kendi Ar-ge’si ile teknolojilerini üretebilen firma olma yolunda ilerlemeye devam edeceğiz. Yerli ve Milli üretim olan SYS’nin Viases ürünleri ile kendi teknolojilerini üretebilen güçlü bir firma olarak partner olduğumuz Global Dünya Lideri markalar ile birlikte müşterilerimize uçtan uca çözüm sunmaya aynı heyecan ve hızla devam edeceğiz.