Telefonda müşteri hizmeti verme işinin işi yapana katacağı çok değerli beceriler vardır.
Çağrı merkezlerinde çalışanlar yaptıkları işin pozitif yanlarına ve kendilerine katacağı değerleri düşünürlerse, hem gelecekleri için yatırım yapar hem de günlerini daha verimli ve keyifli geçirebilirler mi? Ne dersiniz?
Dinleme becerisine sahip olursunuz.
Dinlemenin önemini ve değerini anlarsınız. Anlaşılmak ve kendinizi ifade etmek için önce anlamak, anlamak için de önce dinlemek gerektiğinin farkına varırsınız.
Empatik yaklaşım yeteneğiniz ve beceriniz artar.
Başkalarının duygularını anlamayı, saygı duymayı öğrenirsiniz. İleride iyi bir eş, iyi bir yönetici mi olmak istiyorsunuz ? Başarılı olmak için en çok ihtiyacınız olan özellik bu, inanın.
Çözüm odaklı olmaya başlarsınız.
Bir sorunla karşılaştığınızda ‘Olmaz , mümkün değil, imkansız, yapılamaz ‘ bakış açısından kurtulur, iki dakika içinde çözüm bulmak için kendinizi zorlamayı öğrenirsiniz.
İyi iletişim kurabilen birisi olursunuz.
Kendinizi herkese ifade edebilme yeteneğiniz artar. Hem iş hem özel hayatınızda işinize çok yarayacak, kaliteli ve eğitimli bir insan olduğunuzu gösteren önemli bir göstergedir bu.
Sabırlı bir insan olursunuz.
Sabretme yeteneğiniz artar. Başkalarını öfkelendiren, sinirlendiren olayları siz çocuk oyuncağı olarak görmeye başlarsınız.
Kaynak: Bu yazı cagrimerkezi24.com sitesindeki Müşteri temsilcisi Olmanın Avantajları adlı makaleden alınmıştır.
Kaynak: Bu yazı cagrimerkezi24.com sitesindeki Müşteri temsilcisi Olmanın Avantajları adlı makaleden alınmıştır.