KATILIM EMEKLİLİK VE HAYAT ,ÇAĞRI MERKEZİ’NDE SYS VİASES CONTACT CENTER ÜRÜNÜNÜ TERCİH ETTİ

Çağrı Merkezi altyapınızı kurmak için SYS’yi tercih etme nedeniniz nedir?

SYS; sektöre adını vermiş, 22 yıldır ses teknolojilerinde uzmanlaşmış ve çağrı merkezi sistemleri konusunda başarılı çözümler üreten bir firma. 7/24 sunduğu proaktif hizmet kalitesi ve %100 Müşteri memnuniyeti anlayışından dolayı, SYS ile birlikte çalışıyor olmaktan çok memnunuz.

Çağrı Merkezi’nde müşterilerinize sunduğunuz hizmetler neler olacak?

Katılım Emeklilik olarak müşterilerimize hızlı, kaliteli ve zamanında hizmet vermek çağrı merkezimizde en önemli amaçlarımız arasındadır. Inbound tarafında müşterilerimiz ürünlerimiz hakkında bilgi alabilecek, kendi ürünlerinin durumlarını öğrenebilecek, şikâyet, talep ve önerilerini hızlıca bize iletebilecektir.

Outbound tarafını yine hizmet amaçlı kullanacağız. Mesela; dağıtım kanallarımızdan bir bireysel emeklilik ürünü satışı yapıldığında, şirketimizin çağrı merkezi müşterimize bir hoş geldin araması yapacaktır. Bu aramada müşterimizin satın almış olduğu ürün ile ilgili memnuniyetini ölçeceğiz, varsa eksik kalan bilgilendirmeleri tamamlayacağız ve müşterimizin onayı ile satışı aktif hale getireceğiz.  Satış sonrasında da müşterimiz ile temasımızı, tercih ettiği iletişim kanalından aktif bir şekilde devam ettireceğiz. Ürünleri ile ilgili bilgilendirmeleri, uyarıları ve şirketimizin yenilikleri hakkında bilgilendirmeleri yapacağız.

Yakın zamanda Hayat ve Ferdi Kaza branşında telefonda satışı aktif hale getirmek istiyoruz. Bu konuda ürün kurgularımızı tamamlamamız gerekmektedir. En son yapılan yasal güncellemeler ile bireysel emeklilikte mesafeli satışın önü açılmıştır. Bu konuda da geç kalmadan gerekli adımları atmayı ve telefonda BES satışı ile müşterilerimize destek vermeyi hedeflemekteyiz.

Çağrı Merkezi’nde Viases Contact Center ürününü seçmenizde en etkili özelliği ne oldu?

Çağrı merkezi sistemi seçimi aşamasında birçok firma ile görüştük ve sistemleri hakkında bilgiler aldık. SYS’nin hem sunmuş olduğu ürünlerin kapsamı, hem de maliyet avantajı nedeniyle bize en uygun olan ürünün Viases Contact Center olduğuna karar verdik.

SYS projesi sayesinde, müşterilerimize hızlı, güvenli ve kaliteli bir hizmet verilebileceğimiz çağrı merkezi teknolojik alt yapısına ulaşacağımızı düşünüyoruz.

İlerleyen dönemlerde Çağrı Merkezi’nizde nasıl bir yol izlemeyi düşünüyorsunuz?

İnternet Şubemiz üzerinde oluşturacağımız online sohbet entegrasyonu ile çağrı merkezimizden kesintisiz hizmet vermeyi planlıyoruz. İlerleyen dönemlerde de çağrı merkezi sistemlerimizde sosyal medya entegrasyonu yaparak tek bir ortam üzerinden tüm müşteri kanalımızı yönetmek istiyoruz.

 

About the author