Kalite Yönetimi

Ses Kayıt Çözümleri özelleştirilebilir ve kullanıcı tanımlı değerlendirme formları ile çağrı merkezi müşterilerine kalite yönetimi işlevselliği sunmaktadır.

Sorularınızı kategorize edebilir, soru ve cevaplarınızı kendiniz belirleyebilir, puanlandırma yaparak kalite formlarınızı tasarlayabilirsiniz.

Bu formlarla yapılan değerlendirmelerin sonuçlarını çeşitli raporlarla alarak, analiz edebilirsiniz. Gelişmiş kalite yönetim fonksiyonları ile otomatik ve rastgele kayıt filtreleme, kalibrasyon, raporlama gibi kalite yönetimi gereksinimlerini karşılayabilirsiniz.

Kalite Yönetimi Çözümü Sağlayan Markalar

Bizden Haberler

Çözüm Destek Formu

Çözümler hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.