Blog

Robotik Süreç Otomasyonu-RPA

Robotik Süreç Otomasyonu (Robotic Process Automation - RPA), Bot’lar ve Yapay Zeka Uygulamaları, Outsourcing Süreçleri Günümüzde teknolojik anlamda en çok gündemde olan konu dijitalleşme ve dönüşüm süreçleridir. Ekonomik büyüklük ve müşteri potansiyelleri açısından bu dönüşüm...

İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ,ÇAĞRI MERKEZİ İÇİN SYS’Yİ TERCİH ETTİ

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin kuruluş ve gelişim hikâyesinden bahsedebilir misiniz? 'Non scholae, sed vitae discimus' (Okul için değil yaşam için öğrenmeliyiz) ilkesiyle yola çıkan İstanbul Bilgi Üniversitesi,  7 Haziran 1996 tarihinde Bilgi Eğitim ve Kültür Vakfı tarafından...

KATILIM EMEKLİLİK VE HAYAT ,ÇAĞRI MERKEZİ’NDE SYS VİASES CONTACT CENTER ÜRÜNÜNÜ TERCİH ETTİ

Çağrı Merkezi altyapınızı kurmak için SYS’yi tercih etme nedeniniz nedir? SYS; sektöre adını vermiş, 22 yıldır ses teknolojilerinde uzmanlaşmış ve çağrı merkezi sistemleri konusunda başarılı çözümler üreten bir firma. 7/24 sunduğu proaktif hizmet kalitesi ve %100...

BORSA İSTANBUL’UN ÇAĞRI MERKEZİNDE TERCİHİ SYS OLDU

Borsacılık faaliyetleri yapmakta olan Borsa İstanbul, yeni nesil sesli yanıt sistemi ve çağrı merkezi sistemi projesi SYS’nin Viases Contact Center ürünü ile tamamlandı. Borsa İstanbul Çağrı Merkezi projesi hakkında konuştuğumuz SYS Satış ve Pazarlama Müdürü Güray...

Eskiyen İletişim Merkezinizden Uzaklaşmanın 5 Yolu

Yazar: Guillaume Calot tarih March 1, 2017 konu İletişim Merkezi, Müşteri Deneyimi   Hiçbir şey sonsuza dek sürmez. Hep bildiğimiz bir söz ve teoride basit bir kavram. Fakat uygulamada hem zor hem de acı bir ders olarak...

Çağrı merkezi buluta taşınırsa…

SYS ile önemli bir ‘ilk’i gerçekleştiren Net-Ka, Diyarbakır’daki çağrı merkezini buluta taşıdı. Net-Ka Telekomünikasyon Çağrı Merkezi, hem çağrı merkezi hem tele satış ve perakende satış işlemlerini yürüten bir şirket olduğunu vurgulayan Amiral Ayyıldız, kurumsal yapı hakkında...

SYS & AssisTT’in Verint Inbox Projesine Büyük Ödül

Verint Inbox ile Dünyanın telekom devlerinden China Mobile, Orange, ZTE gibi şirketlerin yarıştığı Global Telecoms Business Innovation Awards’da SYS & AssisTT’e ödül geldi. Business Service Innovation (İş hizmetinde yenilikçilik) kategorisinde finale kalan Inbox Projesi, Londra’daki...

SYS Genel Müdürü Tümer Gürkok İle Scripter Hakkında Her Şey

Çağrı merkezleri icin scripter ne anlam ifade etmektedir? Çağrı Merkezleri günümüz dünyasında hizmet sektöründe istihdam ve iş hacmi açısından başta yer alan ve birçok iş kolunu bir arada barındıran, birer iletişim merkezi haline gelmiş teknolojik kurumlardır. Çağrı merkezlerinin...

En İnovatif Olduğumuz Biliyorduk Şimdi De Ödülünü Aldık

Her yıl gerçekleşen ve Genesys’in “Sektörün En’lerini” belirlediği Genesys Powering Partners Day, bu yıl The Edition Hotel’de gerçekleşti. Yurt içi ve yurt dışından bir çok katılımcının bulunduğu organizasyonda, 2015 Yılı “İş Ortağı Ödülleri” sahibini buldu....

Müşteri Deneyimi ile Çağrı Merkezi Etkileşimi

Müşteri Deneyimi ile Çağrı Merkezi Etkileşimi günümüzde oldukça yaygınlaşmasından sonra, herhangi bir çağrı merkezi tecrübesi yaşamamış kişi sayısı oldukça azaldı. Aldığı ürün ve hizmetle ilgili bir sorun yaşayan müşterilerin büyük bir kısmının telefon üzerinden çözüm...