Blog

Günümüzde Müşteri Deneyiminin Önemi

Markanızın müşteriyle temas ettiği her noktada müşteride temsil ettiğiniz değer anlamına gelen müşteri deneyimi, markanızın geleceği için en önemli nokta. Marka bağlılığı ve marka sadakatinin giderek azaldığı günümüzde pozitif bir müşteri deneyimi oluşturmanın ilk kuralları...

Devir, Ses Devri!

2016 küresel internet trendleri raporunda, konuşma tanıyan sistemlerin doğruluk oranının yüzde 99’a yaklaştığı bilgisi yer alıyor. Akıllı telefonlardaki sesli asistanların kullanım kolaylığı, hız gibi geliştirmelerle...

En İnovatif Olduğumuzu Biliyorduk Şimdi De Ödülünü Aldık

Her yıl gerçekleşen ve Genesys’in “Sektörün En’lerini” belirlediği Genesys Powering Partners Day, bu yıl The Edition Hotel’de gerçekleşti. Yurt içi ve yurt dışından bir çok katılımcının bulunduğu organizasyonda, 2015 Yılı “İş Ortağı Ödülleri” sahibini buldu.SYS,...

Kullanıcı Alışkanları Değişiyor!

Mobil analitik şirketi adjust’ın  yaptığı araştırmaya göre, Türkiye’de kullanıcılar  indirdikleri her 10 mobil uygulamanın 9’unu iki hafta sonra telefonundan siliyor.Marka sadakati yaratmanın giderek zorlaştığı, kullanıcı deneyiminin öneminin oldukça arttığı günümüzde, SYS...

Çağrı Merkezinizi Nasıl Sevdirirsiniz?

   Çözüm ortaklarımızdan Genesys, yayınladığı, “4 Adımda Müşterilerinize Çağrı Merkezinizi Sevdirmek” makalesi ile müşteri memnuniyetini artırmanın yollarını anlatıyor.Accenture tarafından yapılan bir araştırmada, olumsuz deneyim yaşayan insanların %60’ının markayla olan ilişkisini bitirdiği vurgulanıyor.Bu tip sorunlar yaşamamak...

Google Chat Bot Geliştiriyor!

    Google’da Chat Bot Geliştiriyor!Google, 18 Mayıs’ta gerçekleştirdiği geliştirici konferansı Google I/O‘da kendi chat bot geliştirme araçlarını tanıttı. Kullanıcıların akıllı telefonları vasıtasıyla işletmelerle ya da Google’la mesajlaşarak sorularını yanıtlamayı amaçlayan Google’ın, bot geliştirme araçları...

Nesnelerin İnterneti Bulut Bilişim Sayesinde Büyüyor!

Technology Business Research (TBR) tarafından yayınlanan yeni rapora göre, fiziksel nesnelerin birbirleriyle veya daha büyük sistemlerle bağlantılı olduğu iletişim ağı nesnelerin interneti (Internet of Things, kısaca IoT) sektörü büyümeye devam ediyor.Araştırma, nesnelerin interneti sektörünün büyümesinde...

Facebook Messenger Artık Platform Haline Geliyor

  Facebook’un geçtiğimiz günlerde düzenlenen F8 konferansında duyurduğu üzere Facebook Messenger artık platform haline geliyor. F8 konferasında verdiği örneklerle markaların Messenger aracılığıyla müşterileriyle iletişim kurabilmesinin önünü açan Facebook, müşteri hizmetleri merkezini Messenger’da toplamayı hedefliyor.Çağrı merkezinizde...

Çağrı Merkezleri ve Bilgi Güvenliği

                    Çağrı merkezleri 7/24 esasına göre çalışan kurumlardır. Uygun koşulları sağlamak bu çalışma şartlarında güç görülebilir. Fakat işlerin aksamaması çağrı merkezleri için büyük önem taşır. Bunun...

WhatsApp İşletmelere Açılıyor!

Artık WhatsApp da müşteri ilişkileri yönetimi için bir kanal haline geliyor.  WhatsApp’ın ilk resmi hamlesinin bankalar, havayolları ve diğer şirketlerin  müşterilerine tek yönlü mesajlar göndermelerinin önünü açmak olacağı  düşünülüyor. Aynı zamanda markaların WhatsApp üzerinden kullanıcılara...