Blog

Çağrı Merkezi Liderinin Sorumlulukları

Çağrı Merkezi Liderinin SorumluluklarıÇağrı Merkezi liderleri müşterilere en yetkin müşteri temsilcileri ile teknoloji kaynaklarını kapsayacak şekilde, yüksek standartlarda hizmet vermekten sorumludurlar. Çeşitli analiz sistemlerini kullanarak ve operasyonlarının performanslarını daha da geliştirerek ilerlemelidirler. Bunun için liderler,...

Çağrı Merkezi ile Facebook Yönetilir mi?

Genel Müdür Yardımcımız Güray Ören, Viases Sosyal Medya uygulamasıyla Facebook yönetimi hakkında tüyolar verdi.    Facebook uzun süredir en popüler sosyal ağ sitesi olmaya devam ediyor. Yaptığı kurumsal ve bireysel yenilikler, şirket satın almaları ile uzun yıllar...

Katılım Emeklilik – SYS Röportajı

Çağrı merkezini SYS'ye taşıyan Katılım Emeklilik'le çağrı merkezi teknolojileri hakkında konuştuk.Çağrı merkezi teknolojilerine önem vermenizdeki en büyük sebepler nelerdir?Katılım Emeklilik kurulduğu günden bu yana müşterileriyle iletişimine öncelik ve özen gösteren bir şirket. Çağrı merkezi, müşterilerimizle...

SYS Genel Müdürü Tümer Gürkök İle Soru Cevap

Kurulduğu günden bu yana yurtiçi ve yurtdışında önemli ortaklıklara imza atan ve yeni teknolojiler geliştirme konusunda öncü olan SYS'nin hikayesi ve hedefleri, başarı ve deneyimlerini bir de SYS Genel Müdürü Tümer Gürkök'den dinleyin;1.Sys’yi nasıl kurmaya...

Dönüm Noktaları İle SYS

1992 yılında iki kişiyle başlayan ve kısa sürede Türkiye'nin en büyük şirketleriyle projeler yapan SYS'nin 23 yıllık yolculuğunu merak ediyor musunuz?

Cloud Teknolojisine Neden Geçmelisiniz?

Artık verilerin işlendiği ve saklandığı aygıtlar aynı olmak zorunda değil. Hard disklerin yerini çevrimiçi bulut teknolojisinin aldığı, internet hizmet ve servislerinin buluta taşındığı bir dünyada sisteminizi bulut teknolojisine geçirmenin size neler kazandıracağını derledik.- Cloud işbirliğine...

Sosyal Medya ve Çağrı Merkezi Birlikte Olabilir mi?

Çağrı Merkezi uygulamaları ile entegre sosyal medya yazılımı, doğru personel, eğitim ve stratejilerle sosyal medya kanalları yönetiminde harikalar yaratabilirsiniz.Şanslısınız çünkü çağrı merkezi çalışanlarının sosyal medya uygulamalarına uzak olmamaları işinizi kolaylaştırabilir. Özellikle Facebook, Twitter gibi mecralara...

Bulut Çağrı Merkezi Yatırımı Yapmadan Önce Yapılması Gerekenler

Yeni trend’ler ile birlikte çağrı merkezlerinin de kullanımına sunulan bulut uygulamaları tercih ederken dikkat etmeniz gerekenleri sizinle paylaşıyorum.İlk yıl, ikinci yıl ve üçüncü yıllık maliyetlerinizi hesaplayın.İstenmeyen sürprizlerin önüne geçmek için servis sağlayıcı sözleşmelerini kontrol edin.Size...

Bulut Çağrı Merkezi Yatırımı Yapmadan Önce Yapılması Gerekenler

Yeni trend’ler ile birlikte çağrı merkezlerinin de kullanımına sunulan bulut uygulamaları tercih ederken dikkat etmeniz gerekenleri sizinle paylaşıyoruz.İlk yıl, ikinci yıl ve üçüncü yıllık maliyetlerinizi hesaplayın.İstenmeyen sürprizlerin önüne geçmek için servis sağlayıcı sözleşmelerini kontrol edin.Size...

Son Üç Ayın Çağrı Merkezi İstatistikleri Yayınlandı

Türkiye Bankalar Birliği’nin Eylül ayı Çağrı Merkezi İstatistiklerine göre Temmuz ve Eylül döneminde çağrı merkezi çalışan sayısında 481 kişi artarak 8116 oldu. 829’u yönetici kademelerinde bulunan çağrı merkezi çalışanlarının  716’sı destek hizmeti verirken 6571’i de...